Žur z manekenkami in šeškanje

Tokratno javljanje poteka ponovno iz dace, vendar iz Svetline. Smo na kako uro iz Moskve proti jugu na podezelju. Od zadnjega porocanja ni minilo veliko vendar moram izkoristiti ta internet vsaj za krajse javljanje. 8.8.2008 se niso zacele samo olimpijske igre ampak je bil tudi maksimalno popularen dan za poroko v Moskvi. Seveda sem moral preveriti, ce se bodo ljudje res tako masovnop orocali, kot je bilo receno in zato smo se z metrojem odpeljali na hrib nad Moskvo, kjer se pari ponavadi pridejo fotografirat po poroki… No in res je bilo zelo crno belo tam gori… Videl sem kakih 10 – 15 parckov in vsi so prisli gor z limuzino. Toliko jih res se nisem videl nikoli na kupu..Kot da bi bila podelitev oskarjev… Ampak bog ne daj da bi bile to navadne limuzine… Vecina jih je bila Hummer limuzin, pa oldtimer limuzine pa jeep limuzine & co… Simpaticni parcki…nevestica v smetanovi obleki, blond lasje natopirani in lep razmak med zobmi…zenin pa mulo s tipicno rusko frizuro…zgori kratki…zadaj dolgi lasje (bundes) in pa s cikom v ustih..na niju pa namontirana se dva goloba, za fotko z Moskovsko univerzo v ozadju…hehe..lepo lepo…. Vceraj smo sli pa na bovsjaka…Mega zadeva… Veliko Ruskih spominkov in se vec raznoraznih cudnih stvari k ne ves kaj bi z njimi… bovsjak je pa varjatna, kot nas na Rudniku, ce ga poznate… Sem se zaklepetal s parimi atki…z enimi z rokami..z drugimi po nemsko…tretjimi anglesko…rusko… En je celo prodajal zemljevid Hrvaske, kjer je bila tud SLo gor in sem mu povedal, da sem iz tam in je bil cist navdusen, ker je sla ravno zena s sestro na Hrvsako na dopust in sva kar nekaj casa klepetala o sloveniji…pa Srbiji…Kosovo… Stoko kupu sem si svoj Lomo foto, tako da bos lahko mel Holgo zase… Placal sem pa cel euro in pol… Pa se barantal nisem… Po buvjaku smo se pa po znameniti Moskovski gneci 2 ure vozakali do VInzavoda. To je nekdanja vinarna, kjer so zdej same umetniske galerije… Mesanica Metelkove, Roga, Tobacne…Sam da so galerije res na top nivoju…Mega plac… Vinzavod smo obiskali zaradi reportaze za Adrio in pa zmenjen sem bil na pijaci s Zhenio, kolegico, ki sem jo spoznal v Lononu… Ajaaaaaaaa… skoraj sem spustil prejsni vecer! :)… Po porokah, smo sli na vselitveno zabavo Svetline kolegice… Seveda sta me mogla naucit kako se izrecejo cestitke in sem bil pol seveda blazno popularen s tem… Nastinka pozdravljaju tebje s novostanjem! (pisi kao sto govoris)…. In ja bilo je zabavno, kljub pretezno ruskemu jeziku… Sam hmm..marherita je kapnila na moj on of gumb na foticu in se zdej tezko premika… Bodo pa fotke (ki jih uplovdam v kratkem)  bolj zgovorne…

No…po VInzavodu pa na daco od Svetle…. Ko smo prisli je oce Vladimir se pekel zrezke na zaru in mama Olga pa nalozila brezova drva v pec od savne… Super vecerja…klepet…sprehod skozi vas… Pa vsi v savno, ki je bila segreta na prijetnih 70C… Tokrat sem bil delezen se posebnega tretmaja mame Olge… In sicer skropljenje, pihanje in mlatenje s sopom hrastovih listov… Zgleda precej brutalno ampak zelo pase za prekrvavitev… Po spankanju pa tek do bazena…skok notri…mal plavanja potem pa nazaj bv ljubko leseno hiso na kozarec piva, posusene crnomorske ribe in partijo kart… Potem pa ponovitev zadeve se parktat… savna…skok v bazen…chill out….savna…skok v bazen… Jp…se vedno nadvse trpim tukaj…

Upam, da se bebci na jugu nehajo tepst, se poljubijo in razidejo kot prijatelji… Ravno cas Olimpijskih iger naj bi bil cas miru… Hmm… Sicer pa tukaj nobena ziva dusa ne ve nic o dogajanju tam doli… Kar zvem jaz je iz delo.si….

Krasnija Ploščad (Rdeči Trg)

Črte po katerih se orientirajo tanki & co ob vojaških paradah, ko prečkajo Rdeči trg… Na desni strani glavna Moskovska znamenitost Kremlin, katere si nisem pogledal, ker mi ku*** niso hotl dat študentske karte in mi pustit notri s fotoaparatom… Ko jih….

D church!

Ljubim fotkanje častnih straž…Ker se mu lahko napopaš s širokokokotnim objektivom na 5 cm od nosa in ti nič ne reče! 😀 …Pridejo še fotke teh soldatov…

Rusijo si bom vsekakor zapomnil tudi po 10000 potepuških psih. Toliko jih nisem videl še nikjer!

Medved na podzemnem pakrenem reliefu…

Zeeeeeeeeeeh….

Buvjak

Lomo 6×6

Če majo RUsi kaj radi poleg vodke so to vsekakor rože… Povsod jih prodajajo in povsod vidiš ljudi, ki hitijo s šopkom rož na svojo obletnico poroke, k lubici v pisarno, tašči…

Lovely couple na 8.8.2008, ko se je v Moskvi poročilo na stotine parčkov!

Velikost je pomembna!… Ker sem imel večjega od njihovega uradnega fotografa sta pozirala tudi meni… :)… V ozadju Moskovska univeza… Ena izmed 7 veličastnih (7 sester) stavb, ki so razstresene po celi Moskvi.

I DO, I DO, I DO!

Dragan… kaj praviš na ta šopek?

Posledice tega čutim še danes… ne nimam mačka, mam pa sladkor na gumbu on off na fotiču, ki se prav simpatično zatika, če posebi ko pade temperatura! 😦

~ by matjazz on August 10, 2008.

8 Responses to “Žur z manekenkami in šeškanje”

  1. Pa neeeee mi napisat žur z manekenkami in pol nobene fotkeee!! Joooj, to je hujše kot da bi me z sirkovo metlo po hrbtu spankal Martin Strel! 😀

    hehe, uživaj..

  2. Eh, doooh! Jaz pa mislil, da si v zadnji besedi zamenjal s in k – nekam mi je pasalo na žur z manekenkami, tko pa… 😀

  3. Matjaž, za tale Lomo z bolšjaka sem ti pa prooooov ‘fouš’ ;)) in to za evro in pol!!! sej ne morem verjet 🙂

    uživi in Uvidimsia! (alias see you – tko je pisal v slovarju :))

  4. se men kup enga lomota!!!!

  5. Ja ja ja.. Bogoce dobi vsak kakega lomota, ce jih najdem kje na jugu! :D… TO je tukaj povsem obicajna zadeva za otroke… SUper je bil en lomo 6×6 cm za 10 eur!… Mi je kr mal zal, da ga nisem vzel…

  6. jst hocm tega 6×6, ma ene 5 mi jih prnes

  7. Ja shit!!! Kere fotke… morm rečt, da sm ti prav fouš… če že ne vsega tega kar si videl, pa definitvno šopka…pa ne rož na vsakem vogalu 😀 🙂

  8. Hehe…tudi sam sem bil vedno velik ljubitelj lepih cvetlic…. 🙂

Leave a Reply

 
