Pokopališče, VDNH, zoo, Vogue, dača…

Hitri povzetek zadnjih dni…

Na daci o kateri sem vam nazadnje pisal se mi je potem se zelo vtisnila v spomin tradicionalna vecerja z druzino. Jedli smo zares odlicen plof (riz, cicerika, cebula, korencek, odojek)… Ob vecerji pa seveda niso manjkale ocetove zdravljice ob kateri se pije vodka… Na sreco so bile te le tri, ker ce ne bi bilo ze kar precej vrtece… Obiskali smo tudi izvir vode, ki naj bi bil posvecen in zato je okoli njega zgrajena koliba v kateri so stevilne ikone in pa kovinske stopnice za vhod v vodo. Po starem obicaju se moras sleci, se v vodi 3x potunkat in vmes molit. Dvomim, da kdo zmoli do konca, ker ima voda 5C. Peterlin, vem, da bi bila to postastica zate ampak jaz sem raje ostal izven bazencka in sveto vodo konzumiral drugace…🙂

Veckrat smo uspeli ze dozivet slovite Moskovske prometne zastoje, ki so precej redna zadeva kljub 6 pasovincam… Ogledal sem si njihovo gospodarsko razstavisce, ki je nadvseee fascinantna zadeva… Zgrajen je bil v 50 letih, kot prikaz RUske moci in tehnoloskega napredka, uspeha..blaginje. Ogromen park z ogromnimi stavbami vseh oblik in stilov…hudi vodnjaki in kipi zena z zitom, moskih delovcev, vojakov, astronavtov, znanstvenikov pa raketa in letala… Noro, noro. noro.. Bodo fotke bolj zgovorne, ko jih uspem nalozit… Tam sem si privosil tudi kosilo… in kako ze takoj ves, da te bodo nategnil? Da ko reces, da bi pivo, ti dajo najdrazjega…. Sem racunal da bo kosilo prislo 300 rubljev vendar so me nakoncu presenetili s ceno 1050 rubljev, kar je cca 30eur! Sploh ne bi o tem… Spoprijeli smo se tudi z neverjetno Rusko birokracijo, saj te mora gostitelj ob prihodu v Rusijo registrirat… Ne vem zakaj ampak… izpolnit moras 2 skoraj A3 obrazca iz obeh strani in se 2 A5, dodat ne vem kok kopij vsega mogocega in nest na posto, kjer te zatezena uradnica nasikano obere se za nekaj denarja… Svasta res… Ampak bolje kot 14 dni zapora in intimnega prijateljevanja z emigranti… Uspel sem si ogledat tudi atomsko zaklonisce, kjer je bil backup glavne telekomunikacijske vladne baze… Zadeva je 60m pod zemljo, velika 2000 kvadtarnih metrov, zanjo je svet zvedel sele leta 1997, notri je delalo 2000 folka zavezanega k molku….Notri je osdtalo bolj malo opreme, sem si pa pogledal eno vrteco tabelo s pomocjo katere si lahko zracunal koliko ljudi umre v kolikom casu ob poljubnem stevilu odvrzenih atomskih bomb. Simpaticna zadeva, ni kej… Precej fascinantno podzemlje, ki je pa sedaj namenjena tudi air soft tekmovanjem, zurkam, razstavam in pa vodenim ogledom…. Aja.. Na vprasanje, kje je pa glavna baza, mi je vodicka povedala, da tega noben ne ve…

Zdele sem pa prisel pa iz pokopalisca, polnega kipov generalov s 1000 medaljami, spomenikov v obliki balerin, pa astronavtov, klovnov, matematicnih formul, batmanovega znaka?!, letal, tanka… Precej fascinantna zadeva… Ti je takoj jasno s cim se je oseba ukvarjala v zivljenju… Slicice bojnih ladij, elektricnih napeljav, kemijskih formul… Velika rusija… Verjeli ali na, sel sem tudi v zivalski vrt, ki zgleda nekako tako kot je nas pred 10 leti, s to razliko da imajo res super belega tigra, pa morske krave, vecjega slona kot nasega (uuuu) in se par zivalic… Vse ostalo so vec ali manj ptici ampak vseeno zgleda, da to ruse maksimalno fascinira, saj je bil zoo nabito poln folka ki se slika na ponijih, pa z delfinom, opico z garfieldom (ta seveda ni bil pravi)… Veliko sranje za male otroke… Vse ti prodajo tam, kar se le da… Face painting, avtomobili za zabijat, vlakec smrti pa se ostale stvari, ki jih pri nas ne bi nasli v zoo-ju…

Po tem blogovsem zapisu pa me caka se predstava cirkusa, ki je en izmed najstarejsih in baje tud najboljsih… Glede na cene kart bi ze rekel, da je tako.. Bomo videli… Upam, da mi rada kako cool fotko narest…

Jutri pa pride dopoldne na vrsto se en fotoshooting, kjer bom asistiral Alekseju… Zadeva zna bit fascinantna saj bomo fotkal za VOGUE!… No evo.. se bo prvim moje ime pojavilo not, pa upam, da ne zadnjic…

Po shootingu pa direkt na bus, kjer bomo odsedeli prijetnih 22 ur… Babicine tabletke za spanje bodo zagotovo prav prisle!🙂 Ceprav sem ravnokar prebral, da so v Gruziji prekinili s streljanjem bom nacrtovan izlet v Abrazijo tokrat odpovedal…

Do 4.9. sem dosegljiv na moji obicajni ruski stevilki +79153972857 !

RUsko podeželje…Okolica Svetline dače…

Najboljši obrok celotnega potovanja… Plof z raznimi solatkami, malancani & co.

Fotke iz VDNH-ja… ˝Gospodarskega˝ razstavišča v Moskvi…

Space trash… McDonalds in raketa…

Spomenih RUskemu vesoljskemu programu…

Moderno VS oldschool, EMO VS ARMY ….

Lenin in kamela…

Vodstvo… svinje…

Checking out babes…

Big ass…

Tigers…

Mučenje živali na kvadrat… Boga beluga in delfini so mogl NON stop skakat iz bazena, da so se slikal s tem folkom. To bi mogl prepovedat al pa dat enga nagačenga delfina tja za fotkanje…

Ena izmed najlubših fotk iz Moskovskega metroja…

Metro…

Veliki Ruski pesnik in njegova oboževalka…

Moskovske babice so prave živali…

Meeting old friends…dead and alive…

3 meterski tank nekega generala…

Generali

Klovn

Balerina

Kozmonavt

Vogue shooting… Katjusha..

Ja modra je trenutno v trendu, kot lahko vidite..In to da si brez modrca spodi…😉

~ by matjazz on August 13, 2008.

3 Responses to “Pokopališče, VDNH, zoo, Vogue, dača…”

  1. Zivjo Matjaz,

    Upam da se imas fino. lp iz Ljubljane, kjer visimo na Trnfestu.

    Dejan

  2. jooo stari jest bi tut… kr mal sem ti fovš…

    Bodi lepo !

  3. […] zoo, VDNH, metro, pokopališče, dača… Klik za fotke Ruskega podeželja, najbolj znanega Ruskeg apokopališča, kjer so pokopani najpomembnejši […]

Leave a Reply

 
