Astrahan uber alles

Ok, spet eno express porocanje, ker nimam casa za kaj dalsega in ker net skos crkuje…Skratka preckal sem stepo & puscavo v kovinski skatli imenovani avtobus v kateri smo se dusili kot svinske zarebernice 6 ur… Prisel v delto najvecje evropske reke Volge… Je to Martin ze preplaval? Kakorkoli ze..tukaj sem nastanjen pri 17 letnemu fantu, ki dela v modni agenciji… Ko sem mu omenil (ne govori anglesko) z rokami, slovarjem… slovenko..srbsko..rusko…da bi rad sel fotkat ribice na jestre (ribe ki dajo kaviar), mi je rekel, da gredo cez 4 dni z agencijo na kolektivni dopust na privat otok sredi morja kaspijskega, kjer se bo lovilo tudi ribe in da se jim lahko pridruzim… No ja…sej sem veliko dobrega naredil v zivljenju, zato upam, da se plan ne sfizi, da grem z njim, 15 modeli in lastnico in lastnikom agencije na ta otok lovit ribe! :)…. (Je pa res, da sem tud marsikaj uspicil ze, tako, da me ne bo presenetilo, ce slucajo ne gre skoz ta plan…)…. No ja…greva pa zdele, kot tole natipkam v vas, kjer njegov oce dela na farmi krav in ovac, mal firbcat, pa kamele jahat in ribarit… Slisi se super… Se ne fasem vrocinske kapi na teh 40C… Rusija pa taka…

Večerja pri Olgasu z še 3 Ruskimi turisti s katerimi smo preživeli skupaj 2 dneva.

Župca pa pogret…

A deeej nooo… Kaj pa če ga mam pr seb na kolenih?! Zihr gremo lahko vsi notr!

Ta pokrajina je zelo znana po lubenicah in melonah… Meeega so.

Rojstni dan Olgasovega šefa in pa moje omizje. Dekleta so me takoj napile z vodko, šampanjcem in pa japonskim mareličnim vinom… Jasno same zdravljice… Sej po neki alkota v riti so postale zelo zgovorne in simpatične…no ja..jaz tud…

Papica…

Zdravljica in pa pesem šefu…

~ by matjazz on August 25, 2008.

4 Responses to “Astrahan uber alles”

  1. Ti uzivac! Ali kaj gledas na koledar oz.letalsko karto? Da ne bos pozabil pridet domov – s kaviarjem ali brez!!🙂

  2. […] Astrahan update… Evo še en update…KLIK.  Prideta pa še dva po tem… Volgograd s Stasom in pa čez goščavo in puščavo s kamelo […]

  3. Hehe… kako zanimivo zadnje omizje. Še dobr, da so ga dale malo na zob, ker zgledajo kar scary, tkole resne!🙂

  4. Hehe…so kr ja… Sam po litru vodke je vse lepš… (ne glede na to kdo jo spije..ti al one)😀

Leave a Reply

 
