Brez besed v Volgogradu…

Mislim, da mi je uspelo v enem mesecu kar dobro spoznat in vidt raznolikost Rusije… Ljudje razlicnih veroizpovedi, nazorov in stanov. Stas pri katerem bivam v Volgogradu je definitivno tudi predstavnik dolocenega dela Rusov… Niti ne vem kako naj zacnem opis… Spoznal sem ga preko Hospitality cluba in ob 22.00 zvecer me je s svojim Tuaregom z zatemnjenimi stekli prisel iskat na avtobusno postajo v blizini njegovega doma. Zivjo, zivjo…jaz mam se eno delo, tam je trgovina, to je nas blok, tukaj so kljuci od fleta…8 stuk…tole je tvoje soba, pocut se kot doma, kar je moje je tvoje, vegetarjanska hrana je v hladilniku, postrezi si, jaz mam pa se opravke in se vidiva kasneje… Po njegovem povratku domov sva se zaklepetala in govorila do 3.00, saj imava enak okus za glasbo, potovanja, zenske, filme, umetnost… V delovni sobi, polepljeni s starimi ruskimi idealisticnimi plakati, posterji punk rock bandov, je acunalnik, klavirature, 2 kitare, bas kitara in mali studijo sva poslusala komade njihovega Indi (Morcheba style) banda in pregledala vse fotke na mojem blogu… Na komentar, da glede na lep avto glasbeniki v Rusiji ocitno dobro sluzijo se je mocno nasmejal… povedal mi je, da dela tudi kot trener borilnih vescin otrok in pa v agenciji, ki se ukvarja z iskanjem ljudi. Ki naprimer najamejo visoka posojila in izginejo… Glede na dva para tablic v avtu, dve razlicne vozniske (ki se jih v Rusiji kupi za 50 eur) in pa baseball bat za voznikovim sedezom brez zogice in rokavice, pa predvidevam da obstaja se 4. sluzba… Po enemu mesecu sem sel koncno se zurat… Stas, jaz in njegov kolega designer smo sli v lokalno diskoteko, ki bi se pa po velikosti lahko kosala z Ambasado. Nasledni dan kopanje v bliznji reki popoldne po kosilu pa Stas… A orozje si ze kdaj fotkal? Nope… Pa bi? Hmm… In potegne iz omare American style sibrovko in nemski revolver… Greva streljat flase? Hmm… In sva se odpeljala z sibrovko v etuiju za kitaro kot desperado na neko polje izven mesta. No in od takrat naprej ne maram vec the igrac, razen ce se z njimi Angelina Jolie igra… Morm rec, da je precej sokantna izkusnja, ko skoraj oglusis ob strelu, kopito puske se zaradi moci strela prbije med rebra, plastenka pa izgleda kot da jo je 2 dni zvecil lev. No ja…vedno sem bil mnenja…mors probat, da ves kako je… In ja…niet cool…Don’t try this at home… Po povratku domov je sledilo dzemanje na kitari, zgodbe o antiglobalisticnem taboru, kjer so protestirali proti gradnji nuklearke, pravicah zivali, starih Ruskih filmih in nenazadnje branje pesmi po Stasovem mnenju najboljsega Ruskega poeta Majakovskega… Skratka zanimiv clovek (leto dni starejsi od mene) s katerim sva se res veliko nasmejala, nazurala in predebatirala vse mogoce…
Hmm..ja ni cudno, da 98% rusov, ki sem jih spoznal ne govori anglesko…Vsi filmi so dublirani v Ruski jezik, tud v najboljsi trafiki ne najdes niti ene angleske revije in danes sem sel v povsem nov Volgamol shoping center v ogromno fansy knjigarno po anglesko knigo za krajsanje 18 urne voznje v Moskvo in na policah so mel reci in pisi vsega skupaj 5 knjizic v anglescini. Namesto Toma Sawerja (hmm..kako se se napise)… sem vzel knjigo Jacka Londona – White fang. Prijetno pocitnisko branje…
No cez en uro pa na avtobus proti Moskvi v kateri se je baje spet ohladilo na 6C, pa se zadnja savna in bazen, potem pa nazaj v domovino…

Spominski kompleks bitke za Stalingrad z vpisanimi 1000 imeni padlih braniteljev.

Velika kapa, velika…

Mati Rusija z ognjenim mečem….

Shy girls and a bodyguard…

The beautifull countryside next to Volgograd prison.

The one and the only…Desperado…

Oooorr… Texas ranger…

Are u talking to me?!

Desperado 2

The lovely vegetarian dinner and vine from BOTTLE! How romantic… Right Stas!? 😉

Zadnji utripi iz Moskve…

Ta model je bral knjigo o poroki in to naglas… Res megastičen motiv za katerega mi je fuuuull žal, da ga nisem bolš pofotkal, ampak mi je pred objektiv skočil en zlatozobi pijanček katerega se nisem in nisem mogu otrest…Jeb*** mu ******.

Punker, ki me je prosil za 44 rubljev za pijačo… Neka mu bude..Se mi je mogu pa pred zid postavit za par fotk…

~ by matjazz on September 1, 2008.

15 Responses to “Brez besed v Volgogradu…”

  1. hehe top štorije, besno čakamo fotke 😉

  2. Hehe, se dobr, da ni mel Stas lopate s sabo – pol bi vedel kdo bi moral kopat in kdo bi se znašel na drugem koncu sibrovke… 😀

    Sicer pa bejzbolka čist spada v kontekt 2. službe za iskanje ljudi – menda ne pričakuješ, da ko jih najde, si zapiše njihovo ime in naslov in prijazno reče nasvidenje… 😀

  3. Odlično. Super reporti. Komaj čakamo slikce, da si bomo lažje predstavljali vse kar je napisano. Upam, da boš k vsakemu že napisanem članku dodal slikce.
    Pa še naprej obilo dobrih popotnih…

  4. Jou…Ja slikce sledijo v prihajajocem tednu…Se je nabralo cca 50-60giga materjala, tako da…

  5. Skoda ker ni fotk. Srecno pot se naprej.

  6. […] Russia, Welcome United Kingdom! No še zadnji ruski foto update iz Volgograda – klik Sedaj bo pa počasi na vrsto spet prišla kaka moda in londonsku utripi… Na srečo ali na […]

  7. dost miren zgleda stas.. res pa nism mislu, da je lahk couchsurfing tak hec v rusiji.sem sprobal ze kje drugje.. bo mogoče treba it res v rusijo.

    ti si kaj znal rusko preden si prisel tja?

  8. Pa sej pravim da je mega model…Sva se res total zaštekala… Rusko prej nisem nič znal..je znal on na srečo angleško, pa tud ruščina gre hitro v uho… Vse tako kaže, da bo moja nova cimra Rusinja! 🙂

  9. All foto – THE BEST:)! And I love man-BODYGUARD!!!:)

  10. And Desperado, and Texas ranger too:):)!!!

  11. Thx Princes! 😉

  12. Youre welkome!This foto it`s cool,and foto whit Me too – I like it:):):)Thanks!Be happy!

  13. With you… ? Hmm… Mother russia with sword? 🙂

  14. “Mother russia” – yes.”Whit sword”- I don`t understand, sorry:)

  15. Oh!Remember!!! Yes,it`s exactly me (nearly…)!I`m very-very beautiful…and BIG:)… You have guessed right!:):):)

Leave a Reply

 
