Mother Russia report

No po prvih takšnih in drugačnih pretresih ob povratku sem začel dodajat fotografije kpreteklim postom, tako da boste morali malo brskati med starimi posti, da si boste pogledali še fotografije…

Rusija…?… Hja vsekakor povsem nova izkušnja… Presenetilo me je, da so se prav vsi stereotipi, ki sem jih mel o Rusiji in Rusih izkazali za resnične… Ogromno vodke, ogromne tovarne, ogromno kipov delavcem, rudarjem, astronavtom, nepregledna prostranstva, onesnaženje, hude bejbe, veliko mafije, mega kaviar…

Za 30 dni dopusta sem zapravil 600eur za letalo + 650 eur za vse ostalo. Je pa res, da sem si upel zrihtati tako, da sem samo 2x spal v hotelu, vse ostalo pa pri domačinih.

Malce sem bil razočaran, nad medlimi in dostikrat zelo nevljudnimi Rusi, ki so kar prevečkrat pijani in potem tudi dostikrat agresivni (ne do mene) in pa nad nerazvitostjo turizma. To je sicer dostikrat nadvse super zadeva, samo ne če potuješ sam in se potem jebeš da zveš kje je kak transport, pa restavracija, ne srečaš niti enega tujega turista v 30 dneh, da bi skupaj spil vsaj kako pivo in delil izkušnje o potovanju… Policije pa raje sploh ne omenjem, ker tolikokrat ustavljeni, kaznovani in identificirani v 30 dneh si res lahko samo tu in mogoče kaki Severni Koreji…

Po drugi strani sem pa res vzljubil ruski jezik. Zelo hitro gre v uho, z malo prakse razumeš večino stvari, ki ti jih ljudje razlagajo in pa tudi odgovorš na Jaz Tarzan, ti Jane način…

~ by matjazz on September 10, 2008.

One Response to “Mother Russia report”

  1. Da, kaneshna. ruse obožuješ ali pa sovražiš. med našimi slavjeni so zagotovo bolj zanimivi od kakih čehov, slovakov in drugih poljakov. Mama R. je zakon. 😉
    z dnarjem si pa fajn pršu skoz, res pa je, da si ti runde dobival, eni jih pa plačujemo 🙂

Leave a Reply

 
