London Tattoo Convention se vrača…

Ko sem ob povratku v London videl, da se spet vrača LT konvencija sem si takoj rekel, da jo moram ponovno obiskati. Zakaj ponovno? Ker je bila tudi lani ob podobnem času in je bilo res noro…. No tudi tokrat pričakovanja niso razočarala… ja WTF, ker odštekan folk… Res neverjetno… Tako nekak si predstavljam, da bi izgledalo tudi na srečanju nezemljanov… Da bi z izbuljenimi očmi gledal vse naokoli in se čudil raznolikim opravam, barvam, simbolom… Folk je bil tudi tokrat max prijazen in je z veseljem razkazoval svoje tatuje. Tako sem naprimer pri odru, kjer so se odvijali razni showi videl japonkico v kimonu in bil sem prepričan, da pod njim skriva zanimiv tattoo… Pa sem šel do nje in jo vprašal, če lahko fotkam njen tattoo… Shure, no problem… Svilen kimono je zdrsnil iz njenih ramen in že je stala pred mano odeta samo v živopisano slikarijo, ki je krasila skoraj celotno telo. Noro res… Na konvenciji je bilo cca. 200 artistov iz celega sveta, tako da te je na vsakem koraku spremljalo brnenje strojčkov in pa bolj ali manj kisli obrazi ljudi, ki so se odločili za nov telesni okrasek… Gredo pa ljudje seveda čedalje v večje ekstreme… En mini tattoo metuljčka ni več dovolj, tako da je bilo videti ogromno vsaj tatujev čez celo roko ali nogo, če ne že celo telo… Tudi novi trendi so čedalje bolj prijemajo… Brazgotinjenje in pa titanovi podkožni vsadki, ki so pravzaprav že kar ustaljena praksa… Weeeell… I have to get another body decoration too!😉

Da začnemo z malco romantike…

In domotožjem…

Navadn…Veteran…

Iz tega je pa prav kričala bolečina in strah..Si jo lahko čutil na 10m. Čeprav se dela pogumnega, so ga oči izdajale…

Ona je bila pa bolj easy going…

Mojster, ki je letos 3 nagrade pobral…Se ga že od lani spomnim…

Pin up

Omg, so beutifull!

Rock n roll chick!

Oldies Goldies…

Oči mami…To je moja nova punca… Masha, starši…starši…Masha… In pa lepo brazgotinjenje…

Titan v glavi, brazgotine pod očmi… Pa mal Maorskih simbolov… pa..pa pa….

Amm… Go count all the pirceings! Bi rad videl to damo kako gre čez detektor na letališču!🙂

Devil inside…

Mož…

In žena… (o kateri sem pisal)

In še najbolj tetoviran človek na svetu med svojim šovom… Njega sem tud že lani fotkal… Netetoviran je samo pod nohti….

~ by matjazz on October 1, 2008.

10 Responses to “London Tattoo Convention se vrača…”

  1. A to k se folk tetovira tam je zastonj?

  2. Hvala lepa tud če je zastonj!
    Kaj letos pa ni bilo tvoje lanske punce ali si spremenil kriterij? Škoda, da ima japonkica moža! Krasna poslikava, čeprav brez brazgotin!

  3. Japonkica je čudovita in nad njo mož tudi. Umetnost.😀
    Vse skupaj pa preveč za moj okus. Moji trije tatuji so krepko manjši. No, v načrtu je bilo hrbtnega še povečat, do polovice hrbta, pa sem se ustavila …

  4. eh, pozabila pohvalit odlično fotko v glavi bloga. Great!

  5. Dobr fotoblog!!!

  6. portret tipa z lesenimi verižicami ubija!! very nice..

    boljše da ne hodim na take evente, ker je želja po tattooju kot lava u vulkanu.. skozi vre, samo čakaš na izbruh!🙂

    v čem si se pa ti obnovil? a je pirsing na kakem delu kjer svetloba malo sije?😀

  7. Jaka: Zastonj?🙂.. Pridejo iz Japonske, placajo za stant… Ne ne…cene so kar zasoljene…

    Mt: Mislim da sem videl tudi lansko ja…Sam sej ves..novo leto,. no vi trendi…Cas za spremembo… Jaz lahko izbiram vzorce, one pa samo se dodajajo…🙂

    Ursula: Hmm, ja ni ravno diskreten tattoo od japonkice, sam je ze tako velik in lep, da me sploh ne moti… Nore barve, sencenje, res prava umetnina…

    B5: Thx!

    Dragan: Se mi je zdelo da ti bo vsec tist gospod!… Se posebi roza nipl sredi pobarvane celote… Hehe… Nene..nobenega novega pirsinga.. Kako slikco zivotinskega carstva bi mel…🙂

  8. Zaka pa si nis dal raje kaj tetovirat, bi te ženske raj pogledle. Ne moreš tak okol hodit.

  9. Sej pravim, da me je prijelo… Ob kaki drugi priliki raj, ko ne bo zgledalo, kot v kakem taborišču, ker je 1000 folka s skislimi in trpečimi obrazi…🙂

  10. Lahko dodam samo OMFG. Eni imajo pa res ideje in predvsem tisti skoraj celotno podpisani😉

Leave a Reply

 
