College, work, new flat, new camera…

Hjam… Pa se je začelo novo šolsko leto… Urniki, sošolke, copati, malca, zvezki & co… No zaradi vsega naštetega mi na koncu tudi zmanjka časa za pisanje bloga… Pa ni samo to…kot sem že v naslovu napisal sem sedaj ravno sredi seljenja v novo stanovanje in pred tem sem bil… v stresnem in dolgotrajnem iskanju novega fleta… Res dolg in nehvaležen postopek, ki se lahko zaradi raznolikih okoliščin zavleče na kar nekaj dni… S kom? Kam? Za kok? Kje? Zakaj?… No ja.. ampak uspelo mi je in sedaj se selim v Angel z novim cimrom – Janom aus Laibach in pa Marianno iz Moskve… S prejšno lokacijo sem bil precej zadovoljen ampak moram reči, da je sedanja res precej drugačna… Bolš? Slabš? Bomo še videli… Bistvena razlika je ta, da nisem več edini belec na ulici, da so izključno bangladeške restavracije sedaj zamenjale Japonske, Tajske, Mehiške, Mediteranske, ribje… Na tleh ni smeti in pivo v pubu je dražje… Jp… prva cona (centralno) in malce bolj fensi vse skupaj… Fletek je luškan, soba pa žal mal manjša kot je bila do sedaj…ampak…bomo preživel… Ja pa novo igračko sem si kupil!!! Jeeeej…končno mini foto katerega bom mel lahko vedno in povsod s sabo. Panasonic Lumix DMC-Lx3 Lušna zadevica z lensom 24-60mm, F 2.0 – 2.8, HD video, raw file & co …  Amm..sicer popizdevam ker mi PS3 ne bere raw-a… ?! Kaka ideja folk? RW2 je končnica in ja sem dal updates na PS-ju…

Spravljam se tudi k iskanju novih izkušen in novega dela… Za začetek bo padlo eno sodelovanje s Peterlinovo ex sošolko iz Londona Fiono, katero sem pred..uuuulalaaaa leti na Fotopubu vozil po vinorodnih okoliših Novega mesta. Fotkala bova pa PR fotke za brazilskega fensi čevljarja. Smo se že menil, da ko mu še bolj zalaufa zadeva naredimo shooting na Copacabani. Končati morava do četrtkove zabave, kamor pride poleg mene mogoče tudi ena iz Sex in the city… dont ask me which one…Vem pa da bo sponzor Roberto Cavalli vodka! 😀 Thats what matters…

Kaj še…? Hja faks ne… Začeli smo na polno… Tokrat mamo vsak dan predavanja..buuu… in jutri se nam začne celo ob 9.00… Tematika tega terma je Sustainability… Hmm..neki bomo že naredil ne… Par idej se že podi po glavi… In tokrat mamo za nalogo tud to, da probamo to spravit v realen medij… Še tok bolš, ker je bil to itak en izmed ciljev, ki sem si jih zadal za ta letnik… Tokrat pa sam par fotkic iz faksa, ki sem jih naškljocal z novim fotičem…

Moj faks (bajtica na levi)…

Pred faksom… Alexey…Maria from Poland…

Full classroom…

My Indian mate…

My UK mates…

My cute classmate from Bangkok…

Crazy professor Mark Lebon o katerem sem že pisal dost…

Tukaj je naprimer odgovarjan na naša vprašanja glede taska… Na vprašanje kako recimo prit to objave v kaki cool reviji je natipkal.. You sleep with them… No sej je pol tud razložil to s bolj in tudi manj dobesednimi primeri iz njegove kariere… 🙂 Na vprašanje kako hard drugs vplivajo na kreativo je pa natipkal da na začetku spodbudno, kasneje pa jo začnejo zavirat… itd itd…

The Big Boss… Ed Barber… Šefe fashion photographye

~ by matjazz on October 9, 2008.

7 Responses to “College, work, new flat, new camera…”

  1. Pol praviš, da spet ful gas:) Še manjša soba? Pol ne pride v poštev kak februarski obisk 😛

    Vidim, da maš fotke zdej res skos sabo. Komi čakam nove poste, ker bo zgleda ogromno slik. No želim ti tud, da se dan podaljša na ene 32 ur 🙂

  2. Ej, ta Panasonic res nemško izgleda! Prosim objavi kak review. Super, da sta se potem s Fiono zmenila. Ona je res žur. Mal živčna na začetku, kot vsi, potem pa je totalni žur. Še posebno, če je kaka fotka ostra!
    B5

  3. Jo Jaka… Hjam..obiski bodo letos žal res bolj omejeni kot lani, ko sem mel še impro kavček v sobi ja…Ampak bomo že preživel nekak ne…

    B5… Ja Panasonic res zgleda Nemško…Upam, da se bo za takega tudi izkazal… Hehe… Jp, odličen opis Fione! Sem uspel že vse to tud sam pogruntat! 🙂

    Zdej pa pakirat in selitev na Angel…

  4. vsaj enmu se neki dogaja. fajn se maš in še se mej 😉

  5. Nice, upam da je flat tko prisrčen kot prejšnji 😉 Uživaj in lep pozdravček iz meglene Ljubljane …

  6. A to so tvoji sošolke in sošolci. Jooo, sam profesor je starejši od etbe.

  7. Andreja: Flet je se bolj prisrcen kot prej…Oz le tak postaja…Sam se ugotovit morm kako naresti sabotazo zvonika v blizini ki nabija vsakih 15 minut!

    Murc: Ahhh kjeeeeeeeee… TO sam zgledajo mlajsi saj se jim koza pocasneje stara zaradi ugodnih vremenskih pogojev…. 🙂 Dejansko se s prfoksi bols stekam, kot z vecino sosolcev.. na zalost…

Leave a Reply

 
