Sweet scented photo shooting…

Fotke so nastale za nacečaj na faksu… Mogli smo fotkat za firmo (CPL), ki se ukvarja s proizvajanjem dišav za parfume, čistila in osebno nego… Neumen brief totalno ampak nekaj je blo treba naresti… Rezultat je pred vami…

Hvala mega ekipi:

Asistenca in specialni efekti: Jackec

Model: Moneta Brcina

Stilistka: Maja Lazar

Makeup in frizura: Ana Lazovski

Grafični sladkiš: Žiga Aljaž

~ by matjazz on October 17, 2008.

10 Responses to “Sweet scented photo shooting…”

  1. hehe končno si jih pokazal 🙂
    me veseli, da sta se uspešno dogovorila… rezultat je precej kul 🙂
    kako pa si naredil ozadje? generirano ali kakšen trik? 😉

  2. Ozadje je narejeno s projekcijo zvezdic, ki so pa izven fokusa… Pred fotičem je pa vihrala skoraj prosojna tkanina zato je tista temna senca, ki se najbolje vidi na srednji fotki… No ja tud na lensu sem mel folijo okol nalepljeno za blur po kotih ampak ni tok do izraza prišlo…

  3. Vrhunsko! Kapo dol.

    Iz tebe še bo nekaj, fant… 😀

  4. O mooooj bog! A je to prva stvar k je Ifanu vsec al?!?!… Hvala ne!!!… To je sele zacetek… letos pridejo se hard core zadeve in upam, da ti (jim, vam) bodo cool…. No zdej pa re spat…. Ait..

  5. hm… meni pa zelo retro deluje. Ta zadnja je še posebej kot reklama za nek bollywood film iz 80. Pri vseh mi je všeč osvetlitev, res ti gre dobro, a mi dol pade z grafično upodobitvijo vonja, ki se širi izpod pazduhe.
    mmmm…
    🙂

  6. Hehe..dobra asociacija ja… (ta z retro in bollywoodom!) 😉 THx! Ja sej sva se z Vinškom kar neki časa zafrkavala, da sva dobila kar sem želel… Je pa uspelo pol ja…

  7. Pohvalno M! super! zadnja je mogoče mal plastična…pa te temne lise mi nekak ne sedejo…kot nekakšen dim ognja. Ana in Jackec sta se tud izkazala. Way to go! 🙂

  8. No sej..če zgleda kot dim pol je bil namen dosežen…:)… Dišave, vonjave…nekaj v zraku… Hvala C!

  9. Hmmm …. Parfuma se ne daje pod pazduho, ampak na zapestja in na vrat. Ta srednja je super, ostale dve mi ne pašeta tolk. Prva zgleda preveč anime, pr tretji pa ne dobim asociacije na parfum (pa se model se čudno drži). Keep it up!

  10. Uppps …. zdele sem vidla, da niso vse tri za parfum reklame. Sorry! Super so (zdej k so v kontekstu). Kot receno – keep it up!

Leave a Reply

 
