Fabric, NOKI, Free Burma,…

Jesen spreminja barve listov dreves, mi pa počasi spreminjamo naše stanovanje v nekaj zelo domačega… Pomembna pridobitev so bile omare in stol za v sobo, tuš v kopalnici, v začetku naslednjeda tedna pa dobimo še že težko pričakovni internet (hvala sosedu za dober wireless, da lahko to pišem iz cimrine sobe) in pa kuhinjsko mizo… Potem pa res bo…Hkm..hja…pol nam pa res sam še Marko Brecelj manjka, da ovije zvonove  iz sosednje univerze v peno, ker nabijajo od 8.00 zjutraj do 21.00 zvečer vsakih petnajst minut… Kaj se kaj dogaja v Londonu te dni? Končno sem uspel pogledat razstavo Annie Liebovtz -superca, pri slavni elektrarni Battersea, ki krasi CD Pink Floyd-ov so zgradili največjo smučarsko skakalnico v UK za festival Freeze pa te dni se odpira kontraverzna razstava razrezanih človeških in živalskih trupel v raznoraznih pozah, kjer si lahko pogledate v notranjost človeških teles, mišiče, kosti, možgančke… Pa Paris Hilton se bo baje preselila sem… Kraljice ni doma, ker se potepa nekje po Balkanu…

Po skoraj enemu letu dogovarjanja sem se ta teden končno dobil s Tomom Brejcem,( za tiste, ki vam to ime ni znano – on je THE fashion photographer v Sloveniji…no ja..zdej tudi v Uk… Pivo in super debata, upam, da se kmalu ponovi pa, da mu bom lahko pomagal pri kakem projektu tukaj… Bom pa pomagal pri projektu v nedeljo našemu zmešanemu prfoksu Marku o katerem sem že večkrat pisal… Sem ga vprašal zadnjič na predavanjih, če pozna fashion designerja NOKI-ja, ki je res odfuk in bi rad dobil njegove obleke za shooting za faks… Sem potem zvedel, da si to želi dosti ljudi in da je model dost skrivnostna in nepredvidljiva oseba, ki vedno nosi masko …AMPAK, da pride glej ga zlomka…preobrat… v sredo k Marku na večerjo… In sem dobil povabilo na večerjo, če bom pomagal kuhat!… Sem povedal Marku, da bova skupi že neki naredila… Tako da… folk..fingers crossed, da bo Noki dobre volje in da se ta drug fotograf, ki pride na večerjo s podobno željo kot je moja ne pojavi…

Kaj še?… Maaah…dost bo… Danes pa vam postrežem s fotkami iz home žurčiča, ki smo ga nadaljevali v legendarni tovarni, kjer se rola predvsem DNB – Fabric… Na obisku smo imeli še dva Janova kolega, pa Slovensko navezo – Bojano, pridružila se nam je pa celo moja kolegica iz Zagreba-Iva, katero sem spoznal pred 3 leti, ob 5.00 zjutraj sredi Bangkoka… Hehe…good old times…

Da pa ne bomo samo žurerski ampak tudi izobraževalni pa sledijo še fotke iz današnjega protesta proti represiji v Burmi…. Vse fotkano z novo malo igračko – Panasonicem.

Big happy family!

Hruške, jabuke, slive mene voli Ive…kako gre naprej pa veste sami… The Jan…

Engliš hooligans!

Dj Hypeeeeeeeeeeeeee

0.00 …

3.00 am…

6.00 am …

Enis… zvesti prijatelj albanskega šoferja, ki odvozil mojo prtljago na novo lokacijo… Šalej, a te spominja na koga… 😉 (pes ne šofer)

FREEEEEEEEE BUUUURMAAAAA!

~ by matjazz on October 24, 2008.

6 Responses to “Fabric, NOKI, Free Burma,…”

  1. In kaj boš kuhal? Ne zanašaj se na prfoksa, ker boste lačni in ti brez posla!:( A je Iva tista na prvi sliki s tabo v prvem planu? By

  2. Iva je na tretji sliki. 😀

  3. Na R. Capi v Barbicanu si bil? Izbire je res dost, zato pa prideva na obisk. 😉

  4. hehehe jan, bojana, fred, ti, se vas vse poznam skor, zgleda sm center vesolja 🙂

  5. Ja Stoko…ti bi bil center vesolja v vsakem primeru, tud če teh ne bi poznal! 😀

    Arta..nisem še bil..Hvala za info! Sem pa ravnokar gledal prispevek iz njegove razstave na netu, kjer govorijo o tem kako je bila njegova legendarna fotka zrežirana…?!?! Have to see that with my own eyes!

    Ifan… Iva je na 4. sliki! 😉

  6. Hmmm…. Jan mi je ful znan od nekje… Pa ne vem kam nej ga dam…

Leave a Reply

 
