Irish stew with parsley dumplings party

Uf ja v tem tednu se je pa kar dogajalo… Če ne drugega sem se postaral za eno leto in po doooolgem času nisem bil za rd na pokopališču. Še, ko sem na Kubi praznoval rojstni dan sem šel čez dan na britof pogledat grobnico baseball igralcev in voznikov modernih avtobusov (čeprav nisem tam videl nobenega modernega avtobusa)… V Vietnamu pa je bilo tudi fascinantnop pokopališče saj so imeli na grobu polno darov… Od čevljev, pa dežnika, posode, cigatere, denar, glavnik & co… Skratka vse kar bi pokojni lahko potreboval v obljubljeni deželi…

Kakorkoli že… vrnimo se nazaj na Otok… Za tisto zabavo za Noki-ja o katerem sem nazadnje pisal je Mark rekel, da bom mogu POMAGAT kuhat…No na koncu sem jaz kuhal za 16 ljudi in je on pomagal!… Kaj smo kuhali glede na naslov bloga ni več skrivnost… Skuhal sem svojo prvo enolončnico (čeprav sta bila pravzaprav dva lonca, saj je bilo potrebno shuhati za toliko ljudi) v svojem življenju. Je pa to ena izmed najbolj tradicionalnih jedi na Otoku, kot sem kasneje uspel prebrati na netu… In valda…zakaj ne bi kompliciral, če lahko…kuhanje se je zavleklo na TRI dni! Zakaj? Ker sva naredila jušno osnovo iz ne vem kolkih kil kosti in masti, katere je bilo treba prekuhavat 3 dni, pobirat mast dol itd… No ja, prvi dan smo (ekipa cca. 10 ljudi) pomagal pofotkat Markov arhiv oblek. Pofotkal smo kakih 200 kosov res hudih oblek, ki jih je kupil, še več pa dobil dobil od kolegov designerjev… Tako da smo fotkal dost unikatne piece od Ralph laurena, Vivian Westwood, Yohji Yamamoto & co… Nore obleke res… je blo res zabavno gledat kako prfoks in njegova dva sinova skačejo okol v boksarcah in pa vseh možnih prevelikih in premajhnih designerskih oblekaz za tipe in ženske… Hvala bogu je po tem shootingu Mark skuhal goro školjk in ni blo treba kej dost kuhat… No sem pa drug dan zato dobre dve ure obrezoval očitno najbolj bajskasto ovčko, ki je kadarkoli skakljala po britanskih zelenicah..no ja.. glede na vso maščobo, ki sem jo mogu obrezat stran je prej poležavala in se redila, namesto, da bi skakljala… Cooking day three… V knjigi piše čas priprave pol ure… Pol ure MY ASS! Dve uri sem lupil, strgal, sekljal, mlel itd. No sej ko to narediš vse je pa praktično gotovo. Vse sestavine zložiš po plasteh v posodo, zaliješ z mešanico težko pridelane jušne osnove, vode in vina, potem pa pustiš da brbota dve uri… Večja znanost so bili cmočki za katere nisem imel pojma kok morjo bit gosti, da ne razpadejo v kropu in kok morjo bit rahli, da jih ni treba žvečit pol ure preden ga spraviš po grlu… Ok ok, dost o kuhanju, je že dost jasno, da mi je dalo veliko dela in tudi užitkov… Moarm reči, da so bli gostje res navdušeni in to, da neprestane pohvale in celo skupinski aplavz CHEF-u ni bila samo pregovorna britanska vljudnost je pokazala posoda, ki so jo skoraj celo spraznili in to, da je vsak 2x ali 3x vzel še malo… Mission successful…

Nokija sem tud spoznal in je faca model… Kar je pa še bolj pomembno sem pa spoznal dva stilista s katerimi dela, tako da sem sedaj z enim na vezi in upam, da rata kej iz te povezave… Sej ne, da sem pa na veliko zaj***, ker sem mel rojstnodnevno zabavo v petek, sem pa isti dan dobil tudi povabilo na Nokijevo modno revijo in bi mogu fotkat celotno zadevo… No comment… Jebat ga… Cant have everything…

Moja Japonska firma se širi in šele sedaj vidim, da niso neka mala obskurna firmica, kot sem prvo mislil… Čez 14 dni imamo žurko, kamor pride cca 100 feashion related folka in zdej se pogajamo, da bi mel vsaj mini razstavo mojga street fashion-a. tam. Pa pogodbo smo podaljšal še za eno leto (jeeej) in zdilal sem se, da mi ni treba folku več utrujat z model releasom…jeeej…

Uuuu jaaaa.. Snežil je pri nas!!! Svaaašta! Še decembra ne sneži, mi smo ga bili pa deležni celo oktobra. V časopisu je bil meni simpatičen naslov… Russia loses cold war again! Naslov se je pač nanašal na ta polarni veter, ki je zajel UK in je bilo pri nas hladneje kot v Rusiji in Islandiji.

Vsakič tudi pozabim povedat, da sem prve božično-novoletne izložbe v Londonu videl že konec SEPTEMBRA, ko sem prišel v London. No, konec oktobra je že vse zingljajoče, bleščeče in migajoče v izložbah…

Ta teden sem bil na res hudi razstavi – Cold War Modern . No ogledu je bil propagandni material iz obeh strani, odštekani designi pohišva, plakatov, arhitekture, elektronike… Naprave za vohune… Moda iz tega obdobja, skafandri astronavtov in pa nadvse hudi vizioranski načrti za mesta, ki bi naseljevala tisoče ljudi na tej že prenatrpani zemlji. Pač celotni ekosistemi s svojo klimo v enormih ˝meurčkih˝, ki so se sposobni še celo premikat… Waw… Če gre kdo v Lodnon, zelo priporočam ogled…

Ok dosti nakladanja za danes… Kmalu nalepim nadaljevanje – Haloween photos from London!

Slikca iz moje kuharske knjige… Moja je zgledala valda bolš, sam so prehitro pojedli, da bi fotko naredil… 🙂

Knedelčki…

Mr. Stylist

Mr. Mark doing the dishes after the party

Pogled iz okna na zasneženi London… Ok ok..ni ravno blazno zasnežen, je pa nekaj snega na avtomobilih…

Hmm, debatam o tem kdo se proda za denar in posodi obraz za razne debilne reklame so sedaj dobile nove rasežnosti… Mr. Johnny Rotten the cow!

No to pa je res težek primer street arta… Model se je vozil po mestu s tovornjakom in s pomočjo hidravličnega dvigala puščal okoli pol tonske betonske can-e.

~ by matjazz on November 2, 2008.

7 Responses to “Irish stew with parsley dumplings party”

  1. glede street f. foto. sem zadnjič našel tale blog in še neke druge strani, če jih mogoče še ne poznaš 🙂 … http://thesartorialist.blogspot.com/
    http://www.hel-looks.com/about.html
    http://flickr.com/groups/street_fashion_worldwide/
    lp

  2. eh kle kuhas za ene neznance, k bom pa jst gor prsu me bos pa spet poslal v stacuno po neko zmrzneno pekinsko raco, k bo cist zanc…

  3. O, vse najboljše!

  4. Ker hud event je mogu bit tole:)
    Pa kako odfukan folk na večerji. Teb se zgodi u enem tednu tok k enim v enem letu 🙂

  5. Hej Tantič :o)!
    Vsje najbulši za oblejtnco rojstva ….

    Lp, denis

    PS. nikoli ni prepozno – niti ob torkih

  6. No sem js podzavestno vedela, da bi mogu bit zur v soboto.

  7. Sneg! Prima…

Leave a Reply

 
