Cirkus, Parlament, Kajak…+oddajanje sob

V zadnjem tednu se je veliko dogajalo ampak žal nisem kaj dosti fotkal, tako da nisem želel preveč utrujat s pisanjem… No ja..samo če bom čakal samo na fotke bi se znalo zgoditi, da se bo pavza med posti še bolj zavlekla in zato vas zdele čaka eno daljše poročilo dogajanja…

V tem tednu sem ponovno obiskal parlament, kjer sem fotografiral fensi večerjico, kjer so se zbrali vsi možni ministri pa lordi, sir-i in podobna raja z namenom, da zberejo nekaj denarja za organizacijo, ki je povezana z ozaveščanjem glede raka v Indiji…

Zanimivo se mi je zdelo, da po natančno enem letu, ko sem fotkal v parlamentu (eni izmed številnik sob), pred zgradbo še vedno vztraja nekaj protestnikov proti vojni v Iraku, tako da je tam še sedaj cca 5 mini šotorov, kjer prenočujejo protestniki. Hjam..po tem dežju, mrazu in vetru bi verjetno tudi sami raje bili v toplem Iraku…

Sem bil pa včeraj na neki malce bolj zabavni predstavi… La Clique … Moram reči, da sem kar zahtevna (hard to impress) publika, ampak to kar sem včeraj videl je bilo nekaj najbolj neverjetnega ever… Predstava je mešanica kabareja, cirkusa, striptiza in še česa. Najbolj groteska točka je bil vsekakor norvežan, ki se je kor je sam pravil rodil s ˝hibo˝, da si lahko vse ude iz sklepov vrže, kadar to njemu paše… Posledica tega je, da je pač model kot iz gume in da je se v predstavi stlačil skozi teniška loparja (brez mrežice seveda)!!! in kot, da luknja, ki je tako majhna da je najtežje skozi spravil glavo (katere si seveda ne more dislocirat) ni dovolj zaj*** zalogaj je model dal, ko je mel v luknji že glavo in eno roko zraven notri še NOGO!!!, tako da je skakljal po odru 3×3 metre po eni nogi…vmes padel z odra… in se potem nekako spravil čez oba loparja… Ja vem… ne morte si predstavljat kako sploh to zgleda in kako je to mogoče… Jaz sem to videl in še vedno ne vem kako je to mogoče… Ahaa..evo video na youtube! Skratka norc… Simpatična je bila pa tudi španka s trikom z robčkom, ki izgine v njeni dlani… Najprej si misliš…jaaa jaaa.. oldest trick… v rokav ga je skrila… Pa da pol jakno dol in ga naslednjič potegne in krila… Pa ga spet v dlan..izgine… da krilo dol in ga potegne iz modrčka… in tako naprej in naprej, dokler ne stoji gola pred občinstvom in ko nima robčka več iz katerega goli kosa obllačila potegnit, ga potegne iz…… (izberi poljubno telesno odprtino 😉  ) Mah… večina stvari je bila takih, da se lahko sliš samo zelo butasto, če začnem razlagat, kljub temu da je bilo vse skupaj res na najvišjem nivoju nastopanja. A must see vsi ki boste še v Londonu letos!

Kaj še?… Ravno zdele se pa počasi odpravljam še na en freek show… Drag queen predstavo Texas Chainsaw Masscara… In od tam pridejo zagotovo tudi fotke! In verjamem, da bo kej za vidt! :D… Tam nastopa stilist, ki mi bo pomagal dobilt obleke od NOKI-ja in sem mu obljubil, da pridem pogledat in mal pofotkat…

Ajaaaaaaaa… Skoraj sem pozabil na najbolše!(zame seveda)… Sem bil zadnjič nasprehodu po okolici mojega doma in naletel na ˝kanal˝, kjer so spet te ladje na katerih živijo ljudje + našel sem Islington boat club z ogromno kajaki in podobnimi čolni… Ves navdušen tečem domov, grem pogledat na njihovo spletno stran in vidim, da imajo naslednji dan ravno predstavitev za nove člane!… Po celem dnevu faksa, ko sta zunaj kraljevala dež in veter, že v temi pridem do kluba… Full prjazn folk začne razlagat o klubu, pol pa..no pejte se preoblečt v športne obleke in gremo veslat…Hmm..ok… Pa smo res šli veslat za dobro uro po temnem kanalu, osvetljenem le s svetlobo cestnih svetilk in luči prižganih v bližnjih domovih… In kaj je najbolša zadeva pri vsem…? Tako rekreacijo imajo 2x na teden in je prezplačna, če se včlaniš v kljub, kar pa znaša za študente 6eur na mesec! 😀 … Imajo pa poleg tega, še tehnične vaje v bazenu in pa vsak mesec izlete na divje vode v Walesu, Škotskem, bili so pa tudi že na Soči!!!… Jeeeeeeees! Končno neka rekreacija v velikem mestu!

Čez en mesec se vračam v domovino (in cimra tudi)… Kar pomeni, da bodo ponovno na voljo sobe za oddajanje… Mes 12.12. in 12.1. Lokacija je letos še bolj centralna, stanovanje še malce lepše…cena pa ostaja ista, kot je bila 15 funtov na osebo na noč.  Na voljo so pa 3 dvoposteljne sobe. Za povpraševanja  in dodatne informacije se prosim javite na moj email – matjazz@gmail.com

In pa še par fotk našega veslaškega kanala…

p1000830

p1000835

p1000847

Ta stara tovarna je zdej predelana v mega stanovanja in pisarne… I just felt in love with it…

~ by matjazz on November 13, 2008.

3 Responses to “Cirkus, Parlament, Kajak…+oddajanje sob”

  1. kakšen sconto za sobo za sloforumaše, hehe?

  2. Hehe odvisno za kok casa in kater termin… Novo leto je žal še zabukirano… Vse tri sobe… 🙂

  3. upam da 1-7.12 mas rezerviran zame in da ga gremo zurat skupi!!!

Leave a Reply

 
