Day in Soho

No pred skorajšnim povratkom v domovino sem naredil še zadnji sprehod po Londonu in pofotkal nekaj zimske ulične mode. Tokrat vam bom prizanesel z odvečnim govoričenjem in vam predstavljam prvi del Soha…

copy-of-_mat8322

copy-of-_mat8219

copy-of-_mat8306

copy-of-_mat8313

copy-of-_mat8283

copy-of-_mat8360

Ta otrok bo mel 100% travme iz otroštva…

copy-of-_mat8291_1

~ by matjazz on December 7, 2008.

6 Responses to “Day in Soho”

  1. kje je fotka mene z dinozavrom!!!

  2. Shit, bogi tamau🙂
    Kakšna je pa kaj okrasitev Londona? A je tud Christmas market kjer se da kkšnga kuhanca spit al oni tega ne poznajo?

  3. bomba.. tale Nikon dela ko film! nice:)

    btwy, imajo u Sohu kake majčke from the 80’z?;))

  4. Stoko, sej sm rekel, da je to prvi del fotk!!!

    Jaka… Kuhanca se da dobit kje ja…ni pa tok popular, kot pri nas. Okrasitev? Ja povsod neki tuli, bliska, čivka, še pred moje okno so ob 2.00 ponoč montiral lučke… Mamu jim…

    Dragan…Jah…bo treba foto zamenat ne…😉 Jao ta 80 ej… Majš 1000 retro majc, sam studija še nisem zagledal al pa kaj kar direktno napelje na 80ta…😦

  5. kaj si nor! treba fotkič pustit ravno zaradi tega!!:)
    ajoj.. jaz pa sem mislu, da se bom po termah z novo majco šetal:(

  6. sam maš prav, tist otrok bo definitivno imel travme ko bo velik ja… se mi kr mal smili =/

Leave a Reply

 
