Evropa na dlani…

Pravijo, da je Slovenija srce Evrope… No ja..mogoče že, je pa vseeno ceneje in bolje leteti kamorkoli iz Londona. 🙂 V decembru mi je po enoletnem prelaganju vendarle uspelo obiskati Miho v Rotterdamu. 3 dni zimske idile na Nizozemskem, raziskovanje Rotterdama in Amsterdama.  Ravno prav časa za ponoven sprehod po rdeči četrti, za kofi v kofi šopu, obiske Nemota (velika hiša eksperimentov), ogled vsem dobro znanih mlinov, dobro hrano in pijačo, pa tudi za kako večerno debato o tem in onem…

Sem pa včeraj še pod vplivom nakupovalne mrzlice, ko sem si na razprodajah kupil 2 majce, Nikon D700, srajčko, Nikon 24-70mm F2.8, fotoknjigo, ter pulover na razprodaji Ryanairovih kart za vsega skupaj 15 eurov kupil povratni karti za Dublin in Porto!!! Sem imel že prst na buy tudi za Oslo, ampak sem se zadržal… Saj pade že kaka akcija zagotovo…

Drugače pa nazaj v Londonu… Pobegnil iz ledene Slovenije v mesto, kjer se ljudje sprehajajo v kratkih majicah, puloverjih in tankih dežnih plaščih… TO DO list je ogromen, tako da materiala za blog ne bo zmankalo…

Evo tokrat pa preimerno ČB fotke…

_mat8733kcf

Oldschool

p1010189s-47kcf

Newschool

p1010115ksf-43

ČB ČB

p1010106kfc-39

p1010103kfc-37

Mački

p1010130-12fck

Iz redlight distiricta nisem prišel sam… No ja.. sam tud tja nisem šel sam…

adam

p1010137-13kfc

Herbal mix…

p1010146-16kcf

Nemo… Mašina me je postarala za 40 let…

p1010144-15kfc

Big bubble…

p1010151-17

Jah ta fotka pa čb ne bi bila tok interesantna… Infrared kamera Na moji roki je se vidi tattoo

v obliki srca, ki si ga narediš tako, da roko prisloniš na mrzlo kovinsko srce… Pa tud mrzel nosek

se lepo vidi… 🙂

~ by matjazz on January 13, 2009.

10 Responses to “Evropa na dlani…”

  1. Kdaj pa gres v Dublin Matjaz? A bi slucajno kej druzbe?

  2. 15e! dublin & porto! i tata bi sine!

    hehe… jst sem se pa postarala za 50 let 🙂 !

  3. mene predvsem zanima, kakšne drame doživljaš, ko vidiš, kakšen boš čez 40-50 let? 😀 hehe.

  4. ah ne… sej niso drame. to je samo preventivno, da vemo kam bo šel botox 😀 !

  5. BOjana si dobila moj mail?…

    Poki in Mankica… Dejte nooo..Sej ni spet toook grozn… Zdej vsaj vem, da morm bl zdravo jest, pa športat pa bom lahko kej bolš zgledal… 😀

  6. mene sam zanima kero fotoknjigo si si kupu?

  7. hahaha. Matjaž, ti se kr tolaži. Tko je pa nč drugač 😀 Če bo pa hrana pomagala boš pa vidu čez 40 let :p
    Poki, ammm… sej res. sam vprašanje je, kdaj začet vbrizgavat 😀

  8. Knjiga…200 Best Ad Photographers … Tokrat začudoma niti nisem gledal in preučeval vseh knjih 200 let preden sem se odločil za nakup… Se mi je zdela ta knjiga lep pregled vseh trenutnih trendov v fotografiji… So pa notri predsavljene vse možne kategorije od akta, arhitekture, tabletopov itd…

  9. cheers m. 😉

  10. nore fotke in res lepa obdelava. 2,3,4 in 5 so za razstavo!!

Leave a Reply

 
