Credit Crunch, Obama, David Cameron, Bih, Essey, Likalnik…….

Jaaa ja ja…konfuzen naslov… Stipkal prve zadeve katerih sem se spomnil, ker se tukaj spet dogaja 100 km/h, tako da sproti pozabim kaj vse bi rad napisal… Tokratni blog bo napisan bolj v alinejah, ker če ne bi ga lahko razvlekel v nedogled…

Zaradi jebe**** credit cruncha so me Japonci odpustili…Ja street fashion… Na srečo me je ista oseba (njigova predstavnica v Londonu) zaposlila za isto plačo, za isto službo za njihovo spletno stran… Jeeej… Samo me je vseeno kar šokiralo, da so me tako odrezal… Se pa kriza pozna tud po tem, da že 3 mesece nisem prodal nobene fotke na Alamy-ju. Stock photography, ki je vsak mesec navrgla vsaj nekaj sto eurov…

Obamamanija je očitno zajela tudi Otok… Vsi časopisi so polni njega, v vseh pubih so prenašali slovestno zaobljubo v živo… Svašta… No ja… Bolš to, kot da bi gledali vojaškega veterana, ki to dela…

V petek sem bil na obisku v Witney-u, mestecu nedaleč od Oxforda. Sem bil pa pri mladoporočencema, ki sem ju fotkal poleti. Poleg mene je na obisk prišel tudi David Cameron, konzervativna politična živina, potomec  kralja in bojda prihodnji Prime minister of the Uk. No on je bil tudi razlog za moj obisk, saj sta me prosila, če pridem mal pofotkat ta dogodek… Opravek na vasi sem izkoristil za ponovni ogled Oxforda… Jah ni se kej dost spremenilo.. Že tako stare univerze so še par let starejše, majo kakega novega nobelovca itd… Je pa kar fascinantno hodit okoli in brat iz tabl… Tu je študiralo 25 prime ministrov, tukaj je studiral J.J.R. Toliken, tam avtor Alice v Čudežni deželi…

Ta teden me je razveselil email, da me je predstojnik  photo oddelka predlagal za sodelovanje pri nastajanju ene knjige in da če bi lahko prišel na razgovor… No bolj zabaven del je bil pa ta, da mi je pisala neka Duska Zagorac… Se mi je takoj nekam domače zdelo… In po drugem angleškem emailu sem se poslovil namesto z Best regards, z bosanskim Vozdra in potem je naprej že debata v bosanščini potekala… Faca zenska… Filmarka, ki je bila tudi del ekipe filma V Leru in je posnela dokumentarec o Kitajcih v Bosni za katerega komaj čakam, da ga vidim!

Uff in pa eseji… V tem termu nimamo nič praktičnega dela ampak samo eseje… 3, če sem natančen… Se  zelo veselim tega, ker mi ravno tega akademskega znanja najbolj primankuje, bo pa tud extra extra fuc** hard… Se pa tudi 3 shootingi obetajo…

Likalnik… Ja likalnik sem si kupil.. Mojo omaro naseljujeta dve srajčke za fotkanje raznih slovesnih zadev. No pa sem ugotovil, da je ceneje, če si kupim likalnik, kot da jih dam likat v čistilnico… Tam stane likanje obeh 4funte, za likalnik sem dal pa 3,4 funta!!! Jaaa! In to ni kr en mini likalniček, ampak pravi, parni likalnik z garancijo! Mamo tukaj eno super verigo trgovin Argos. Prek neta si izbereš zadeve, oni ti pošljejo kodo tvoje rezervacije po sms-ju (če ti ni do tega da bi dal 4 funte za dostavo na dom), pol greš pa v trgovino, vtipkaš v mašino kodo,ta ti izpiše kaj si naročil, v mašino nato vstaviš kartico, plačaš, ti sprinta listek in potem je v 5 minutah zadeva na pultu, kjer prevzameš… Majo pa sedaj tudi grelec za vodo, toaster in celo akomulatorski izvijač za manj kot 5 funtov!… Jao, če bi to vsaj vedel preden sem zašraufal ročno vseh 1000 vijakov v Ikejino omaro! :(… Pa še naj kdo reče, da je London drag! :)… So tudi zadeve, ki so dosti cenejše, kot v domovini…

Skratka..tok za danes… Kot je bil pa post razstresen, so tud fotke danes… Mešano na žaru… Snap shoti…

_mat0069

Po malci je treba valda umit zobe…

p1010659

p1010619

p1010564

lomo-no-vignetted

_mat0159

_mat0128

_mat0109

_mat0119

_mat0257

DC .d700, 1250 iso..love it

~ by matjazz on January 20, 2009.

6 Responses to “Credit Crunch, Obama, David Cameron, Bih, Essey, Likalnik…….”

  1. Hej, kul, sam da dogaja. 🙂 Čeprav bomo še vidli, če bo Cameron PM…

    Pr men je tut zadnje mesece bolj slabo na alamyju. Decembra sem sicer prodal 3, sam en mesec prej nič pa letos tut še nič…

  2. Hehehe, kuul. Zakon prebirat tale tvoj blog, res. Mi postaja čedalje bolj všeč 😀

  3. to so že visoki modni krogi, kameron pa to, en tak brit janša, hehe. zaenkrat mu dobro kaže. a je vedu kje je slovaška 😉

  4. Ifan: Baje da bo ne… Bo UK iz krize rešil! 😉

    Andraz: Keep reading… 😉

    Alt: Hehe… midva sva si sam roko stisnila in pomižiknila.. O Slovaški bova baje drugič kako več rekla… 😉

  5. huhu dobr se maš 🙂 sam tisti obama meni pa zmaga :))

  6. Haha, kaj pa vem, men se zdi, da Gordona kriza rešuje…

    BTW, januar se je pol kar dobro iztekel na alamyju – 4 fotke.

Leave a Reply

 
