Dublin city of Guinness

Prejšni teden sem obiskal sosedni otok – Irsko.

Prvo kot prvo bi omenil svoje navdušenje nad enostavnostjo potovanj dandanes. Saj vem, da je to sedaj že nekaj vsakdanjega, ampak vem tudi, da če bi to povedal babici, da bi bila navdušena. In sicer; preko interneta sem kupil povratno karto do Dublina (6 eur), povratno karto za avtobus iz Lodnona do letališča Stansted (16eur) in si rezerviral hostel za 2 noči (18 eur). Glede na to, da je imajo v hostlu organiziran prevoz do in do letališča, kater  z rednim avtobusom sicer stane 12 eur, in to, da je v ceno vključen tudi zajtrk, je bil hostel dobesedno zastonj. In hmm, nisem vzel najcenejše varjante, ki je bila 14 eur! Morm pa pojamrat, da se Hospitality Club varjanta, s katero sem spoznal že mnogo zanimivega folka in prišparal marsikater euro tokrat ni izšla kjlub temu, da sem pisal cca 35 Dublinčanom. Ne vem, kaj jih muči…

Skraaatka… Kako je mesto? Hjaaam… Verjetno dosti bolj prijazno in simpatično, ko ne piha, kaplja iz neba in ni okol 0C. Malo me spominja na kako mešanico  Ljubljane in Kranja. Reka skozi mesto, dosti mostov, nobenih visokih gradenj, starejše mestno jedro, z lahkoto prehodiš celo mesto, pripadnost eni pivovski znamki + malo bolj češke trgovine in ne ravno metropolitanski duh. (Kranjčani, se opravičujem za primerjavo…. lahko rečemo tudi Gorica, ali pa Novo mesto).

Temu, da sem si šel prvo od vsega pogledat znamenitost no1. celega mesta – tovarno Guinnessa, ni ravno botrovala moja žeja ampak to, da sem bil v Dublinu že ob 10.00 (Računajte kdaj sem vstal, če je do tja 1 ura leta, 2 ure do letališča, 40 minut iz letališča v Dublinu in 40 min to avtobusne od mojga fleta) check in  v hostlu pa je bil šele ob 12.00 in sem moral ta čes nekako zabit/zapit.

Press mi je tudi tokrat na srečo prihranil 14eur vstopnine. In kaj je bila prva stvar ob vstopu v tovarno!? TRUBAČI – MESEČINA! Nisem moral verjeti svojim ušesom! Brego je verjetno za veeeelike denarce prodal komad za ozadje srednje posrečene reklame za Guinness, ki se je vrtela na velikih LCD-jih v trgovini… Svašta… Muzej je pa morm reč kar posrečeno zgrajen…Mešanica sodobnega in stare tovarne, interaktivnih poskusov, zanimivhih dejstev, lepih predstavitev… Cel čas se dvigiuješ višje in višje po stavbi in ogled se zaključi v Panorama baru v katerem dobiš brezplačno pivo in pa razgled po celem mestu.

Jooooj, v press packu sem mel eno listo zanimibih faktov o tem pivu in ga zdej nikjer ne moram najtiiiii..AAAAAA… No ja, če ne drugega se spomnim, da je to 3. največji proizvajalec piva in da se vsak dan spije več kot 10 mio pintov (0.58l) piva! Čeprav je sedaj, ko pomislim dokaj logično… Ampak sam nisem vedel, da so oni pogruntal Guinness book of records! To pa zato, da bi preprečili kak prepir v pubu ob pivu, ko so na veliko diskutirali, če kdo ve naprimer, katera ptica najhitreje leti.

V Dublinu sem si en večer pil The black thing ob poslušanju Irske glasbe v živo (kitara, dude, Dublinersi & co) drug večer pa sem našel en res coolski klubič varjanta Orto bara, ker so moja ušesa razvajali zvoki rocka in še kakih trših ritov.

Aja… točno, zaradi slabega vremena sem si uspel pogledat še 2 ok foto razstave, celo National Portrait Gallery, ki je pa bila precej inspirativna in tudi razstavo, katera se mi je v Londonu izmaknila – Bodies. Razstava na katerisi lahko ogledaš na različne načine predelana, sesekljana in za ogled pripravljena človeška trupla. No ok ni ravno tako grotesko, kot se sliši… Namen je predvsem izobraževalen… Me pa ni preveč navdušilo če sm iskren…

Ok, toliko o Dublinu… V naslednjem postu pa več o izletu na zares magični sever Irske.

_mat0337-1

The Spire od Dublin. Najvišja skulptura na svetu – 120m.

_mat0378-2

Te novogradnje so mi bile res super, saj so zgrajene  tako, da se vsaj delajo, da pašejo zraven starega gredu v Dublinu.

_mat0384-3

Zek

_mat0386-4

_mat0574-12

_mat0396

_mat0587

_mat0516-11

Temple Bar – Centralna, turistična ulica (ala Stara Ljubljana)

_mat0407-5

_mat0481-10

Tovarna Guinness in pa Panorama bar desno zgoraj.

_mat0446

Prvi del dolgotrajnega točenja piva…

_mat0455-8

Končni proizvod.

_mat0451-7

Find Guinness sign!

_mat0472-9

P.s. Aja tisti ki še niste kliknili na www.first-finger.com jih vljudno vabim, da to nemudoma storijo!

~ by matjazz on February 8, 2009.

5 Responses to “Dublin city of Guinness”

  1. En mejčkn bi te popravu 🙂
    UK pint je 0,568 l, tko da je v bistvu več k naš tavelk perček 🙂

    A je bil rock club The Mezz?

    Mimgrede, mogoče se avgusta vidimo na eni poroki 🙂 Sem poslal link naprej in so bili baje totalno navdušeni nad stranjo. Držim pesti 🙂

  2. Pismo, sej se mi je zdel ja! Sam je bil prvi zadetek Mr. Googla, tista prva številka…?!.. Kakorkoli, je popravljeno! 🙂

    Haha, ja je bil The Mezz! Kako si vedel? Si bil?

    No upam, da se vidimo ne… A ti boš med gosti?

  3. Jup, gost. Zaenkrat… hehe…

    Sem bil ja. Sem bil že trikrat v Dublinu in mi je še kar všeč za kak dan. Drugače pa round trip po Irski velik boljš k viset v Dublinu 🙂

  4. Dublin je res majhen za neko “velemestno” prestolnico, ampak ima svoje care. Spire je kar fajn atrakcija, pa norija po ulicah in cestah je tudi nekaj za videt. Muzejev in galerij ne manjka, Phoenix park, Botanic gardens, Dublin Zoo recimo so fajn za pogledat in pa seveda fenomenalen razgled iz Guinness Storehousa (pod pravimi vremenskimi pogoji seveda).

    Aja pa ce bos se kdaj rabil prenocisce v Dublinu se oglasi (na moji strani imas kontakni e-mail, al pa naceckaj kaj v forumu). Poznava se sicer (se) ne, imava pa par skupnih kolegov (ne vem tocno kateri je pravi – Benca, Janza, Ljubo?).

  5. Hej Luka!
    Jao.. ja zdej se ti javiš! 🙂 Hvala vseeno! Sej smo sosedje, kdaj bo zagotovo še prilika, da gremno na Guinnessa skupaj!

Leave a Reply

 
