Just another street fashion and Slavoj Žižek

Hjam, žal nimam kaj dosti časa te dni, ker se zafrkavam s pisanjem esejev pred zaključkom semestra, ki je zame že v torek drugi teden, ker v sredo letim v Porto za 3 dni…

Nič kaj pretresljivega se tako ni zgodilo razen, da sva šla z Janom (cimr) na predavanje Slavoja Žižka. Dvorana v velikosti Galusove dvorane v Cankarjevem domu je bila razprodana in polna do zadnjega kotična. In BBC-jevci so snemali dokumentarec… Moram priznat, da prvega dela, ko je bilo govora o ekonomiji nisem štekal pol ku**, je bil pa drug bolj splošen del toliko bolj zanimiv… Priporočam, da si ogledate kako njegovo predavanje na you tubu! Je blo pa smešno, da ko sem čakal Jana, ki je zamujal in je mel tudi vstopnice  pred dvorano, da mi je en model dal karto, ki jo je mel viška, za slučaj, če cimr ne pride, je rekel… No in ker je cimer prišel sem tekel do kase, kjer so nekateri še čakali, če se kaka karta sprosti in sem dal karto naključni osebi… In sem trofnil slovenko, ki je bila v družbi še dveh slovencev, s katerimi smo šli po predavanju na pivo in malce debatirali…

No tok za danes po Portugalski pa dalje!

So pa te fotke izpred dobrega meseca in zadnje za prve japonske delodajalce in očitno sem spet velikost za internet falil, ker niso ravno najbol ostre…

Another street fashion. This time from Camden. And some photos from one of the greatest living philosophers that sold out the big theatre in South Bank Centre –  Slavoj Žižek.

_mat0879-14-4

_mat0788-1-1

_mat0859-11-3

_mat0814-4-2

_mat0898-19-5

Ja če kupiš karto samo en mesec pred predavanjem sediš waaay back.

_mat4046

In pa podpisovanje knjig po predavanju…

_mat4065

_mat4049

~ by matjazz on March 12, 2009.

4 Responses to “Just another street fashion and Slavoj Žižek”

  1. kje si tega tazadnjega tipa najdu? 🙂 hehe

  2. Ma svakojake čudake najdeš v Camden townu! 😉 Se mi je zdelo nujno da ga uvrstim v zadnji set fotk za naročnika…

  3. Zakon 😀

    Kr slovence med samimi Londončani? Kul.

    Pa tale zadnja fotka mi je tudi všeč.

  4. lahk bi tud žižka dal med street fashion 🙂 pozdrav slovence na portugalskem 😉

Leave a Reply

 
