Elizabeth Arden & story about the Eco shoot

Aaaaaaaaaaaaa…napisano sem mel že pol strani in se mi je izbrisalooooo….. Jovo na novo…

No nazadnje ste videli fotografije, sedaj pa sledi še zgodba o nastanku… Kot rečeno so fotke namenjene za v knjigo Eco Fashion. Naročniki so mi naročili, da ne želijo običajnih dolgočasnih fotk s pozirajočim modelom itd… Nekaj časa sem se ubadal z idejo za izvedbo potem pa mi je na misel prišla slika iz National Gallery v Dublinu. Delo iz leta 1602 izpod čopiča Caravaggia- The taking of Christ.

800px-takingofchrist

Caravaggio je imel zelo temačne slike in ponavadi je uporabljal ˝umetno˝ luč iz zgornjega levega kota. Ta luč je osvetlila glavne karakterje ostali pa so bili bolj kot ne v temi… Res, da moje fotke niso tako temačne, so me pa njegova dela vsekakor navdušila in inspirirala za ta projekt… S tem shootingo so bili povezani (ja valda, spet) številni problemčki… Na fotkah sem želel čim bolj zanimive ljudi in da se ti ljudje čim bolj naravno vedejo… Je pa to kar problem doseč, če imaš na ulici modelko visoko 190cm v živobarvnih oblekah, fotografa z velikim fotičem, asistenta z flešem na 2.5m visokem stativi in pa še eno asistentko, ki nosi plašč za model… Najbolje je to skrivanje uspelo, ko sem slikal s teleobjektivom, ker sem bil v tem primeru vsaj jaz kakih 20 metrov daleč… Drug problem so bile dinamične fotke… Uskladit gibanje modela, premikanje asistenta s flešem s snootom (usmerjeno svetlobo, ki če ni pravilno obrnjen osvetli vse drugo kot bi res moral) in še zanimive ljudi, ki se ne umikajo… No ja..tudi to je uspelo…nekako… Vreme je bilo vprašljivo cel čas… Problem je v tem, da če imaš obleke za par tisoč funtov, da se jim ne sme zgodit NIČ, tako da bi kaka nevihta zelo otežila fotkanje… Jah, pa mraz je bil. Modelka je tako spet spreminjala barve kot kameleon… Začela je lepo rdeča, ta se je potem spremenila v oranžno, rumeno, zeleno in na koncu modrikasto violčno…No ko je model take barve veš, da je treba nehat s fotkanjem. Sem pa izbral punco – Goisho zaradi njenega značaja… Je res sproščena, odločna, zgovorna, tako da ji ni bil problem fotkat na taki polni ulici, mal poflirtat s kom, pristopit k ljudem itd…

No dosti o shootingu…

Tokrat objavljam 3 fotke iz shootinga, za natečaj na faksu za Elizabeth Arden kremo… Želeli so nekaj drugačnega, pa vseeno malce klasičnega, pa za starejše, pa mlajše, pa da kaže tradicijo, beauty secres, pa 8, pa ne vem kerga boga še vse…

Pri prvih dveh fotografijah sem sodeloval z odličo slikarko Mirelo Srno. Inspiracija pa by Vik Muniz. Hvala pa seveda tudi modelki, stilistki Maji Lazar in Morani za makeup.

Druga fotka je fotka fotke in ni photoshop al pa kej…

Kmalu sledi še več fotografij… Iz odličnega današnjega shootinga, pa nekaj poročnih fotk in pa seveda iz izleta v poletnem Portu… So keep in touch…

Jutri pa v domovinoooooooo! Vidmo, slišmo!

Photos for my college project – competiton for Elizabeth Arden company.

2e-1

1e-2

3e-3

Painting with light…

~ by matjazz on March 25, 2009.

3 Responses to “Elizabeth Arden & story about the Eco shoot”

  1. Kje so komentarji? Meni se zdijo super fotke! Definitivno napreduješ! Samo več fotk objavljaj…. 😉

  2. Ja thx… Vsaj en! 😉

  3. Tretja fotka je čist huda …

Leave a Reply

 
