Say cheeeeeseeee!

Nove vizitke izpod prstov mojstra Tiborja Kranjca (The Zek Crew).

New business cards made by Tibor Kranjc from The Zek Crew.

Me likeee!

p1020543

p1020547-45

~ by matjazz on April 26, 2009.

7 Responses to “Say cheeeeeseeee!”

  1. hudo🙂

  2. ček dis aut http://blogof.francescomugnai.com/2008/05/70-new-amazing-business-sards/

  3. Poki..videl to že 1x prej ja… Me je zaskrbelo, da se je na strani pojavila še kaka vizitka, ki je taka kot moja!😀

  4. Ja, res dobra ideja in izvedba!
    pohvale avtorju in nenazadnje naročniku!
    B5

  5. Thx B5!😉

  6. Ne, ampak je reees dobra! Sem razmišljal še naprej in to je še en poizkus v obliki komentarja, da se mi ne bo treba z mordo galico špricat, ker je tako dobra!
    B5

  7. Hmm.. Z modro galico špricat? :)A je to kak star dolenjski – prvomajski običaj morda?😉
    Ja hvala, hvala, hvala!

Leave a Reply

 
