Touch me I am famous!…ahm…

Ta teden me je sošolc Alexey lepo presenetil, ko mi je prinesel izvod ruskega VOGUE-a v katerem je njegov portret made by me… Jah treba je z malim začet ne…  Upam, da ni to prvič in zadnjič, ko se moje ime pojavi na straneh te modne biblije…

My portrait of my dear friend Alexey in Russian VOGUE. First but hopefully not the least photo in this mag.

_mat0859m

_mat0862m

_mat0871m

Drugo presenečenje je bilo pa to, da mi je Maja (stilistka) poslala link do videospota katerega so snemali, takrat, ko sem imel jaz shooting za knjigo Eko Fashion… Že takrat se nam je zdela bejba res odštekana in je bila lep dodatek na eni izmed fotk… Jaz njo..oni nas… Če si boste pogledali spot, ki je btw še cool in komad takisto boste videli mojo modelko, kamera gre pa tudi mimo mojega hrbta… No ja oskarja za stransko vlogo, moja črna senca, ki se pojavi za 1/1000 sicer ne bo dobila, bo pa spot lep spomin na tist dan/shooting. Je pa naša 1/10 pri 1,26 minuti v spotu, če si boste pogledal…

Music video that was shot on the same day and location of mine ECO Fashion book shoot. I shot the girl, they shot us… U can see my model for 1/100 of the second on 1.26min in the clip! 😉

http://www.youtube.com/watch?v=zbbvugSXUvc

_mat3554-8

~ by matjazz on April 29, 2009.

5 Responses to “Touch me I am famous!…ahm…”

  1. well happy 4 u…keep on doing it…but u never know…u might find yourself in fashion bible sooner than you think..hehe…byeeee by M 🙂

  2. hehe:))) Slavn si, ni kej! Sprijazni se s tem!:))) Če pa kam ne boš mogel z dnarjem pa kr mene poklič. :)))

  3. Hehe Mirela duso..Res se nikol ne ve ja.. Mogoce se tud ti pojavis notri ne… 🙂

    Crt, velja!

  4. well hon im headet 4 x factor:))))) will see a gres za moral support z mano..aaa

  5. Hehe, fajn 😀

Leave a Reply

 
