Space Odyssey…

Shooting inspired by Guy Bourdin, Miles Aldrige, Mert and Marcus and the rest of the colorfull gang…

Styling: Maja Lazar

Models: Eva Ahačevič & Jana Koteska

Makeup: Kristina Vidic

Hair: Yuhi Kim

Assistant: Andraž Blaznik

While watching these photos you should listen to: http://www.youtube.com/watch?v=Rr1qQmSPcnY&feature=PlayList&p=5DF81A50535F5E55&playnext=1&playnext_from=PL&index=66

_mat8104-25-1

_mat8211-19-3

_mat8180-21-2

_mat8270-17-5

_mat8419-8-7

_mat8324-12-6

_mat8453-4-8

_mat8473-1-9

~ by matjazz on May 8, 2009.

13 Responses to “Space Odyssey…”

  1. Hudo, sam kje je pa HAL? 😛

    Dober styling – hudi! frizuri;)

  2. Thx Anze! 😉 Vsaj en izmed 300 gledalcev danes je dal en komentar! 😀

  3. odlično! Tak, kar za francoski PHOTO!

  4. Fotografije z lahkoto povežem s filmom Kubricka z istoimenskim naslovom. Drugačno od tvojih prejšnjih projektov; pink luč in celoten styling še posebej dajo žmoht nezemeljskim fotkam. Kadri fotografij mi dajejo občutek potovanja v neznano, predvsem zaradi neprepoznavnosti objektov, zraven/na katerih so modeli. “Zemeljska” mi je le peta fotografija in to zaradi dreves. Kljub temu, da so tudi na zadnji fotografiji drevesa, me ne motijo, ker so tako temna – The girls look like the masters of the universe 🙂 Totally dominant. Izrezi za moj okus ne bi mogli biti boljši, le na predzadnji fotografiji me v kotu, levo spodaj, zmoti prst. Da povzamem, všečno.

    Ob gledanju in poglabljanju v fotografije pa obvezno paše ta komad http://www.youtube.com/watch?v=Rr1qQmSPcnY&feature=PlayList&p=5DF81A50535F5E55&playnext=1&playnext_from=PL&index=66 Priporočam 😉

    P.S. What was your idea behind the photos?

  5. Svoboda… Hvala za obširen komentar! Ja maš prav glede dreves, so tudi mene morila… Sem mel kar nekaj kadrov brez dreves, razmišljal o tem, da bi jih pobrisal iz te fotke sam sem se potem nekak zaradi barv in kompozicije odločil, da jih pustim… Jao, kje si opazil un prst! Ga nisem videl in me ni motil dokler nisi omenil! 🙂 Komad pa itak seka..cool verzijo si našel!
    Kaj je bila ideja…? Pa sej si jo sam opisal… Alien visit to the earth…

  6. Torej si svoje delo več kot odlično opravil, saj je bil prenos ideje več kot uspešen (vsaj pri meni). Moje sokole oči vse opazijo in nisem mogla mimo tistega prsta, zato sem ga omenila 🙂

    P.S. Od kdaj je pa svoboda moškega spola? 😉

  7. Pardooooon! Drugič pa ime spodaj pripopaj, pa ne bo nobenih zmot! 😉

  8. Tako enostavno pa to ne gre… Ne smem! 😀

  9. Well I guess that makes u free! 😀

  10. prve štiri so top..ostalo mi nekaj zmanjka…bravo ekipa! komad seka! 😉

  11. Thx Ciro! 😉

  12. Hehe, zadnja je najboljša 😛

    Pa tvoje fotke so mi vedno všeč, daj naredi že kakšno grdo da bom lahko kdaj grajal. Vedno hvalit te je dolgčas.

  13. Hehe… Andraž sej lahko površno retušo skurcaš če ne drugega! 😀

Leave a Reply

 
