LL – Love London…

Evo po daljšem premoru objavljam ponovno malo utripa iz londonskih ulic… Tako v besedi kot v sliki…

Moram reči, da me London vedno znova preseneča in navdušuje… V zadnjem času sem bi tako recimo najbolj presenečeno navdušen nad njihovimi malimi specializiranimi trgovinami. Tukaj namreč te specialicirane trgovine svoje eksistence ne obešajo na veliko zvon ker, tisti, ki jih rabijo, iščejo že vedo kje jih najti… Pred časom sem tako že pisal o trgovini v kateri izdelujejo sprehajalne palice in dežnike, tokrat sem videl fensi trgovino z manšetnimi gumbi, pa lovsko trgovino (in ne..ni to ala naš Lovec in Ribiški mojster varjanta, ampak total luksuzna zadeva z visoko modo za lovce, old school klobuki, puškami in vsemi možnimi dodatki) pa trgovinica s kaviarjem, biro za oblikovanje jaht, male pol privatne galerije, kjer sem si ogledal razstavo Ciny Sherman (printi veiko 3×2,5m) in noro razstavo Cecil Beaton-a, pa Grays of Westminster najboljša, najstarejša in najcenejša trgovina z Nikon opremo. V Londonu tako vsak dan odkriješ nekaj novega… Recimo na letalu sem prebral o klubu, ki je 300m od našega stanovanja in zanj nisem vedel ker je tako skrit. Klubič je del umetniškega projekta, tako da so vsi dogodki vedno zastonj. Sredi dokaj velike dvorane je dvignjeno okroglo plesišče katerega del zaseda tudi dj. No in to ogkroglo dvignjeno plesišče se cel čas pooočasi vrti okoli… V The Double club sva odšla z drago na afriški večer, kjer je nastopal res noooor afriški band iz Konga –Koko Kanyinda and his band. Nor vibe, folk norel, pevci skakali, plesali, noreli…

Včeraj sem se odpravil v 3. cono na car boot sale… Bovšjak… Nakaterega se folk pripelje s svojimi avtomobili, odpre prtljažnike postavi kako mizico in prodaja raznorazno kramo… Na mojo nesrečo sem se vozil eno uro v eno smer, hodil pol ure in potem zvedel, da so nehali s prodajo pred parimi urami… Hjam..začeli naj bi ob 6.30 in končali ob 13.00… Nič zato… Že na poti tja sem videl dovolj zanimivih stvari, ki so odtehtale to pot na zahod mesta v Chiswick… Tako sem naprimer videl mini marmorno obeležje, katero je označevalo mesto kjer je med WW2 padla prva nemška V2 raketa!!! Ni mi jasno kako to, da so kljub temu, da so tako falili center, vseeno ubili tri osebe…

Naslednja stvar…fora tedna… Grem ven iz podzemne, ne vem kam naprej… gledam malo okoli in vidim… nuno..in ne to kakršno koli nuno… Ta nuna je mela pajkice, bele tekaške najkice, črni majco, na majci pripeto štartno številko, okoli vratu medaljo in na glavi tradicionalno pokrivalo… What a photo opportunity!… Je bila ravno na telefonu in je nisem mogel zmotiti, tako da sem jo zasledoval po mojem kak kilometer (v drugo smer od moje lokacije seveda) preden je nehala govorit po telefonu,da sem jo lahko vprašal, če jo lahko slikam… Povedala mi je, da je bila ravno na Nun Run-u, kjer je za dobrodelne namene teklo več kot 1000 nun!!!!!.. Aaaaaaaaaa..drugo leto jih morm dobit!… Hmm.. največje sranje je pa to, da sem jo slikal s šolskim Hazlom in mislim, da fotka ne bo uspela… Skrivnostna so pota gospodova! Nuna je bila prvi portret, ki sem ga naredil (in ne bo ratal) na tematiko Sunday in London za faks… Tematiko sem moral spremeniti usput, glede na to ta car boot sale ni šel skozi! 😀 … No drug portret je bil zadihani, rdečelasi anglež v beli obutvi, belih hlačah, belemu puloverju in pa z belim batom za kriket. Sem si ogledal dokaj dolgočasno tekmo kriketa na igrišču sredi parka… Zadnji portret pa je bila ena malce zgubljena mamca, ki ni našla izhoda iz parka, ki je bila oblečena v Viktorjanska oblačila… Ko sem se odpravljal domov sem jo videl v teh oblačilih čakati na avtobus ob cesti… :D… Ko sem tudi sam našel izhod iz parka pa sem se po navodilih Iphone gps-ja odpravil proti Temzi… Jaaaa noooorooo… Kera scena… En boath club in folk v enojcu na reki, ob rečici (tukaj je en izmed rokavov, ki je dost majhen) pubi, ljudje na soncu srkajo pivo, sredi reke sta bila dva otoka polna visokih dreves, rečna obala (bila je oseka) je bila naluknjana od modelov, ki z detektorji kovin vseskozi hodijo gor in dol in iščejo….zaklade…, najbolj odštekan je bilo pa na desetine precej ogromnih ladij, ki so bile vse zaradi oseke na suhem ena za drugo, ob drugi in skor ena na drugi… Na dostih od teh ladij se vidi, da ljudje živijo..Umetniške duše..hipiji..z veliko rožami, ležalniki, zanimivim pohištvom…Skratka bogu iza nogu reeees hud folk in zanimive zadeve… LL!

Some photos from my street fashion work.

Soho Style

_mat0839-2-8

_mat0844-1-9

_mat0828-4-7

_mat0820-2-6

_mat0811-3-5

_mat0798-5-4

_mat0762-10-2

~ by matjazz on May 11, 2009.

One Response to “LL – Love London…”

  1. kako zelo LND-sko!

Leave a Reply

 
