Google Photography Prize

GLASOVANJE SE JE ZAČELO!!!

http://www.google.com/intl/en/landing/photographyprize/vote.html

Danes sem imel namen napisat poročilo o nadvse zabavnem sobotnem večeru v Dalstonu ampak, sem med predavanji prejel telefonski klic, ki je te plane uspešno zasenčil in preprečil… Klicala me je simpatična gospodična iz Googla… Sem ji že želel reči, da nimam časa za anketo, ko mi pove, da sem prišel v ožji izbor na Googlovem fotografskem natečaju… KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!? Prejšni teden, sem seveda zadnji dan poslal 5 fotk na njihov natečaj, ki so ga razpisali za študente fotografije po celem svetu… In kot je ponavadi vedno z natečaji… loterija…oz. še slabše kot loterija… Ko res pričakuješ nagrado, ni valda nič, ko pa si misli, aaah… what are the odds…te pokliče nekdo iz Googla in ti pove, da si bil izbran med najbolših 36 med tisočimi prijavljenimi iz celega sveta?! Ne vem niti kako so uspeli pregledati in kvalitetno oceniti toliko fotk…? No, če sem iskren me to ta trenutek tudi ne zanima najbolj! :D…

6 najboljših po izboru publike bo razstavljenih v eni izmed naboljših galerij v Londonu… Ne vem kje so ravno London našli… 🙂 Jaz bi bil bolj vesel New Yorka, če ti že plačajo prevoz tja..ampak… ne bomo izbirčni, še posebej ker gre to za eno in edino Saatchi gallery!

Zmagovalec bo pokasiral 5000 funtov + dan z Magnumovcem Martinom Parrom ampak mene iskreno res doooosti, dooosti, dooosti bolj mika razstavljanje v Saatchi gallery, ker če ne bom sedaj razstavljal tam, bo verjetno še ogrooooooooomno vode preteklo, preden se ponovi ta šansa…

Katere fotke sem poslal…? Jah tiste, ki so bile tudi vam najboljše v zadnjem času… Podvodni shooting… Oziroma dele teh fotk, ker jih je bilo treba prilagotiti na velikost in obliko Google themes – pasico zgoraj v searchu…

Uff, zmatran sem… Cel dan sem bil po mestu, fotkal sem Graduate Fashion Week, kjer je nastalo kar nekaj zanimivih fotk… Poročam kmalu kaj več o Googlu, pa valda o petku, Graduate Fashion Weeku, jutri mamo otvoritev razstave Elizabeth Arden, v sredo naj bi mel še en shooting z hazijem z digital backom, pa pofotkat moram še 25 street fashion folka, da bo zaloga za čez poletje, spakirat vse in odpeljat v storage room, in na servis po Hazla iz faksa, ker sem mu uspel zlomiti ročko za navijat film, pa po nov 50mm lens, se dobit s parimi ljudmi, it na razredno zurko, modno revijo ex cimre Maje Mehle, predstavo Medeja, narest portete operne pevke, pa speljat shooting za DJ-ja Silky-ja, ki sem ga spoznal na latali iz Londona v Lj, oddat vse za uspešen zaključek faksa, pa……………….

Tokrat objavljam par fotk iz kratkega podvodnega shootinga prejšni teden…

Copy of _MAT5395-3

Copy of _MAT5483f-4

Copy of _MAT5162-1

Copy of _MAT5295-2

~ by matjazz on June 8, 2009.

30 Responses to “Google Photography Prize”

  1. noro, stari.. čestitam! 🙂

  2. čestitke, res. Svaka čast. Marsikdo bi se lahko od tebe učil. Kdor zna pač zna!:))

  3. Mega! Bravo in držim pesti za razstavo! BTW: zadnja tale podvodna je huda! 😉

  4. HVALAAAAAA VSEEEM!… BOm rabil še vašo pomoč ko se začne glasovanje! 😉 Bom objavil še post ko se to prične…

    M

  5. zadnja fotka je res super… samo odsotnost leve roke me moti.

  6. OMG, cestitke!!!!
    Drzim pesti, in klikam ko zmesana, ko bo treba!

    Glih v soboto sem bla v Saatchiju, sam ni tok dobra razstava, kot prejsnje.

  7. čestitam Matjaž!:)prvič vidm te fotke…odlične!:)

  8. to mi deli, to mi deli, to mi deli 😉

  9. FAAAAAAAAAAAAAAAK
    SVAKA TI ČAST!!!!!! Bomo votal, bom aktiviru vse, k jih poznam, hehehe…to bi ti pa res prvošču 🙂
    BRAVO!!!

  10. HVALAAA MODELIIIII! Škoda da glasovanje še ne deluje!??! 😦

    Ko začne objavim link…

  11. Čestitke še iz naše strani 🙂 Upamo, da se bo čim več obiskovalcev odzvalo našemu pozivu in te podprlo!

  12. Vsa cast, res zakon fotke! 🙂 Privoscim zelo!

  13. Car, čestitke. Samo tako naprej… bratovščina Zelenega Zajca te pozdravlja 🙂

  14. cestitkeeee!!!!

  15. Just do it!

  16. Rok in Rol!!!!
    TO ti je deska za kariero! Izkoristi priložnost in začni delat portfolio in vse pusti in naredi si portfolio stran v ingleščini! Kupi kakšno pri aphotofolio ali kje drugje, da ne boš preveč časa izgubil, ker tega vsekakor nimaš! Vsa ta leta, ko si se s fotografijo ubadal, se strnejo v par priložnosti v celem življenju in prva priložnost je najpomembnejša!

    Čestitke,
    B5

  17. super super super, se veselim tudi jaz :)!! česitke!

  18. HVala še 1x vsem za čudovito podporo!

    Borut tebi hvala za nasvet!!! Ravno kupil ficični portfolijo, na googlu pa upam, da mi kej dvignejo ranking od moje dosedanje strani… http://www.matjaztancic.com ….

  19. Matjaž, čestiiiiitam!!! Bravo!! Hitro objavi link, ko bo, da glasujemo!!!! 😉 Držim pesti. Juhuhu!!!

  20. Čestitke še z moje strani. Fotke so res odlične! Kapo dol. Ko bo glasovanje pa čim več sreče!

  21. Matjaz, sem brez besed, odlicno!

  22. Hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala, hvala! Means a lot!

  23. Bravo, bravo, bravo!!! Vse čestitke!!!

  24. Vsecno zlo. Sploh barve pod foto. Congrats.

  25. Mega! 🙂 Sem glasoval…mislim da nimaš velike konkurence…sploh pa bejbe pod vodo proti raznim abstrakcijam in naravi haha…. 🙂 in ja se strinjam z Borutom!

  26. čestitke!
    glasoval:)

  27. […] Londonu študira modno fotografijo, se je pred dvema tednoma prijavil na Google Photography Prize s serijo podvodnih modnih fotografij. In bil je izbran: izmed 3600 prijav, mu je uspelo priti med 36 najboljših! In sedaj mu lahko […]

  28. […] Tokratna fotka tedna je nekoliko drugačna. Slovenski fotograf, študent modne fotografije v Londonu in občasni Potopisnikov sodelavec Matjaž Tančič (na naših straneh si lahko pogledaš njegove reportaže iz Saigona in Hong Konga) je prišel med finaliste Googlovega natečaja za najboljšo fotografijo. Med mokrim raziskovanjem je naletel na zanimiv podvodni svet – ena fotka je zgoraj, več pa si jih lahko pogledaš na njegovem blogu. […]

  29. smo glasovali zate =)

  30. Bravo…čestitke.

Leave a Reply

 
