WE did it! / Oh, happy day/ Slovenija gre naprej/ Dreams come true/ Slovenija okupira The Saachi Gallery/_______________ (izberi poljubni naslov)

Yesterday I didn’t want to spend in front of the computer waiting for the results to come, so me and my friend Jaka went kayaking o the river Ljubljanica, we had couple of beers, stop in centre for a sandwich, meet some friends… But when I came home still NOTHING!?… Weeeeeell… But today, 10 minutes ago I received a call from miss Google…Hey, how are u… Thx and you?…Not so bad as well….You are IN!!! Looking forward to see you in the Saatchy gallery on Tuesday night! Tell me when do you want to fligh to London, so we can reserve a ticket for you!

Well my dear friends… Coming to short list of 36 was 85% of luck…. Getting to the best 6 was only 5% luck, the rest was because of your fantastic help!!! Without all my friends, family, my blog readers, friends of the friends, editors of online magazines etc. I would never made it!!!! I told already to some people, that already seining that so many people helped (voted) me so selflessly and being happy for me, was already rewarding enough!!! But the story is to be continued…

Dragi prijatelji, znanci, neznanci, sorodniki, sošolci, bivše in vsi ostali!!!

Ja prav ste prebraliiiii! Pred eno urco sem dobil klic gospodične Google, ki se je začel vljudno in dolgočasno kot le kaj, vendar se je končal toliko bolj zanimivo! :D… Sprejet med prvih 6,  izpolni obrazec, da vemo kateri dan ti kupimo letalsko karto in rezerviramo hotel…

To, da sem prišel izmed 3600 folka med 36, še vedno trdim, da je bilo 85% sreče, kot pa kaj drugega…Za to, da sem prišel med prvih 6 pa ni bila nikakršna sreča ampak gre zahvala VAM! Ne moram sploh povedati kako sem navdušen, nad podporo iz vseh strani! Slovenija je majhna deželica, ampak, ko en Slovenec potrebuje pomoč dobi ogromno pomoči (oz. tako bi moralo vsaj biti cel čas)! Če bi začel s spiskom zahval zdele bi bil predolg in bi verjetno še koga izpustil ampak vsi ste ogromno pripomogli k temu!

Se bom lahko sedaj vsaj oddolžil za tisto UK zastavico poleg mojega imena (ki sicer, kot že 1002 prej povedano označuje državo moje fakultete), ki je zmotila toliko glasovalcev… Kako? Zbiram predloge!… Sam že v naprej povem, da ne bom šel tja v gorenjski narodni noši in frajtonarco ali zavit v trobojnico! 😉

Ok ok, I can not do without saying thx to the some of the people and the medias:

HVALA MLADINA crew, HVALA WWW.DELO.SI crew, HVALA WWW.24UR.COM, HVALA WWW.OBALA.NET (Marko), HVALA WWW.HAD.SI, HVALA WWW.CEKIN.SI, HVALA WWW.IZKLOP.COM (Saša), THX TO MY JAPANESE TEAM YSH LONDON, HVALA DRAGANU ZLATANOVIĆU, HVALA MIHI REKARJU, HVALA EKIPI 3DELAVNICE, HVALA EKIPI ROCKONNETA, HVALA EKIPI SLO FOTO, HVALA EKIPI E-FOTOGRAFIJA, HVALA EKIPI MISKA MCCUTE, PA SEVEDA HVALA MAJI, TADEJU, JAKATOMA, KATJI, KAJI, Dead Kenedy-ju, Žuraju, Cirilu, Sarah, Silky-ju  IN VSEM KI ME POZNAJO!

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

~ by matjazz on June 19, 2009.

57 Responses to “WE did it! / Oh, happy day/ Slovenija gre naprej/ Dreams come true/ Slovenija okupira The Saachi Gallery/_______________ (izberi poljubni naslov)”

  1. We did it! Bravo Matjaz!!!! Cestitam!

  2. Saatchi, baby, yeah! :)))

  3. Care!!! 😀

  4. Bravo, naj ti čestitam še tukaj!

  5. Super, se je očitno splačalo, da smo na firmi klikali in potem še od doma 😉

  6. Ma vse se je splačalo! 🙂 Firbcam pri googlu in čakam na odgovor, kok je bilo vsega skupaj glasov… Me res zanima…

    HVALA VSEM 100000x!

    M

  7. mislim, da se moraš zahvalit tudi tistim, ki te ne poznajo 😉
    cestitke, cestitke!

  8. Čestitke!!! Bivše afne in afnači smo klikali in držali pesti zate. 🙂

  9. Ninalena…le kako bi lahko pozabil na vas?! 😀 Dragi prijatelji, znanci, NEZNANCI… HVAAALAAAA!

  10. Čestitke!

  11. In kda gre Slovenija na pir?! 😉 čestitam!

  12. Haha.. Pivo Slo bom lažje častil, če dobim še tistih 5000funtkov! 😀

  13. bravo matjaz!

    zasluzis si!

  14. čestitke.! zares ti privoščim. 😉

  15. Had = car! Hvala obemaaaa!

  16. Super stari!!! Iz srca vse šestitke!!! Matr sem vesel zate!!! Uživej total!!!

  17. Odlicno!

  18. BRAVO MATJAŽ!!!! :))
    Ajde folk gremo organizirat en letalski prevoz iz Slovenije! 😀

  19. […] Matjažu je uspelo! Prišel je med prvih 6! […]

  20. Čestitam! Pa itak so ble tvoje fotke tabolše! 😀

  21. BRAVO! Čestitam!

  22. Ta torek (23.6)? Kdaj? Sem ravno v Londonu pa če sem že kliknil zate, pridem pa še pogledat …

  23. BRAVO BRAVO BRAVO!!!
    Cestitke od mene in od celotne ekipe RockOnNet-a!
    Samo tako naprej!

  24. Hej Tančič tazturaš – čestitke.
    Kar tku nprej!!!
    Lp,denis

  25. I feel Slovenia majčka? 😀

  26. Lucky ja obvezno ne!.. Ko mi povejo točno kje, kdaj, kako bom tukaj objavil…tm me pa prosim pocukaj za rokav!

    RON rocks, hvala…

    Pa sošolc wajdowc… itak! Pozdravi celo bando tam! 😉

  27. čestitke! 😀

  28. Odyn sem razmišljal o tem ja..Sam mal bl fashionable pa že morm bit na otvoritvi! Mogoče si eno majco pošijem s slovenskimi grbi… A se kdo javi, da bi naredil kak design/potisk? Al pa majčka iz zastave narejena? 😀

  29. Matjaž dres s številko 10 z napisom Zahovič, Novaković, … ti bi lohk tud prav prišel :)))
    lpd
    PS. da ne boš šel z majico SFRJ :))

  30. bravo! čestitke!!!!

  31. Vsa cast, resno 😀 bravo!!

  32. čestitam!!!

  33. Bravo vsaka ti čast!!

  34. Cestitke 😉

  35. Noro ej…
    Res.
    🙂

  36. http://WWW.IZKLOP.COM (Sašo) -> sašA !! 🙂

  37. bravo stari!

  38. jst sem 25.6. v ldn, tak da pridem na razstavo 🙂

  39. Saša..kje si ti Sašo videl?! 😀 Je že skos Saša tam! 😉

    Puras..Na otvoritni ne boš, pogledat pa morš it definitivno! 😉

    HVALA MAX VSEEEEM!

  40. Bravo!!! Cestitam!!!

  41. Pa ti si največja faca na svetu! Vse čestitke iskreno iz srca!!!!

  42. Torej se rastava odvija 23.6? Če je res, se vidimo v Londonu!

  43. Iskrene čestitke tudi v imenu sledilnika Miska-McCute

  44. Jeeeeeeeeeeeeeeeee! Sej smo vedli, da bo 🙂

  45. svaka čast!! čestitke!!! 🙂

  46. no tako se zastopa Slovenijo :D:)

  47. prav nič nisem dvomil 🙂 čestitam še enkrat 🙂 tole je MEGA!!! 😀
    malce v hecu: nekoč se bom lahko hvalil, da sem spal v tvoji postelji 😉 hehe

  48. Woohoooooooooooo 😀

  49. čestitke, pa ful huda fotka 😀

  50. Haha, vidim da bo kar močna Slo podpora tudi v Lodnonu! Mega! Se vidimo vsi!

    Joj, Matjaž sej se lahko zihr s čim bolšim hvališ! 😀 Da smo kolegi recimo…Da ne bo kakih napačnih interpretacij pa tko… 😀

    Hvala vseeeeem ponovno za čudovito podporo! Sej veste…brez vas…ne bi uspelo!

  51. Česitke!!!

  52. lp, trenutno zivim v londonu in bi si rad ogledal rastavo ki jo bos imel,ce se ne motim v the saatchi gallery.prosil bi te za datum in cas itd. nejc.nrg@gmail.com bye

  53. Matjaž, še enkrat bravo! Verjamem, da si ponosen in spoštovanja vreden artist naše dežele!

  54. hej matjaž

    o tebi smo poročali na radiu Antena in nas zanima, kakšno je kaj stane. Kdaj bo potekalo finale oziroma razglasitev? Zelo radi bi še kaj poročali o tebi, zato prosim piši mi na moj mail.
    hvala

    p.s. Držimo pesti =)

  55. Zdravo Petra! Ja hvala za poročanje!… Je pa ravno tole moje poročilo o celotnem dogajanju…o dogajanju na podelitvi, razglasitvi zmagovalca itd….

  56. Oprosti, smo mislili, da bodo sprejeli le enega in čakamo da poveš, da si zmagal. No če je pa tako, potem pa vse čestitke. Kdaj pa bomo lahko občudovali tvoje fotografije na spletu?

Leave a Reply

 
