Google party/exhibition report…zmaga na natečaju….aaampak…

Eeeeevooooo… Ravnokar sem se vsedel na domač kavč in klub temu, da komaj gledam sledi najprej poročilo in potem mehka postelja…

No, v petek, kot že veste so mi povedali, da sem prišel v finale in takoj se je začela norišnica… Intervju z Vanjo Pirc za Mladino, pa kratek intervju za 24ur.com, Info Tv, Radio 1, pa dogovarjanje za shooting z B5 za Mladinin Profil, pa poslat na Google iz kje bi rad letel v Uk in s kom (finalisti smo lahko namreč s sabo vzeli še enega gosta), pa 1000 in 1 opravek…

V ponedeljek pa zjutraj res zabaven shooting z Borutom na Brniku, domov pod tuš, pojest kosilo in nazaj na Brnik… 🙂 Več o shootingu je  Borut na njegovem blogu napisal, tako da si lahko tam preberete… Se moram pa še sam, še 1x ekipi zahvalit… Borut, hvala za shooting, Ana hvala za odličen makeup (btw po 5 tuših in 4 dneh se še veeeedno svetim!), Miro hvala za hlače in Kaja hvala za asistenco!

3650081717_201c05ce63_o

One of Boruts photos for Mladina magazine… 😀

No in po 4 dneh Slovenije se je ponovil že znani postopek… check in, čakanje, vkrcanje, letenje, čakanje, vožnja z busom, London, vožnja s podzemno… Ok ok, sej let je tokrat malce hitreje minil, ker ga je krajšalo Miloševo sestavljanje pin hole fotiča iz kartona (F: 128, 20mm), ki sem mu ga nabavil za RD…

Google nas je nastanil v res lušnem/designerskem/feng shui hotelu v centru Londona in prvi večer sva uspela poznati Daniela (zmagovalca) z boljšo polovico, potem pa je sledila večerja v China townu in pa pirčki v Sohu. Naslednji dan pa sva z Milošem dala čez malce shoopinga in kratkih ogledov, zvečer pa smo se dobili in spoznali že v hotelu še z ostalimi finalisti, ki so uspeli priti v London. Američan je manjkal, ker nima potnega lista.hmm…, Saudijec pa ni dobil vize. Ob 18.45 so nas pred hotelom čakali taksiji tako, da smo v galerijo prišli v stilu – fashionably late. Ufff, sem že pozabil kako res hud je Saatchy. Ogrooomna palača s parimi nadstropji in kot sem uspel na hitro videti, me je tam nabolj pritegnila inštalacija, kjer so bili neki starčki na invalidskih vozičkih, kateri so se vozili po celi dvorani gor pa dol… Ne sprašujte, ne vem kak je bil koncept, nisem imel časa bolj natančno pregledat in prebrat. Naša razstava je v drugem nadstropju v veliki beli dvorani in naše fotke se izmenično projecirajo na stene, kot neka multivizija. Dost cool je izpadlo in se mi zdi bolj dinamično kot printi… Čeprav bi tud kaki 3×2 pritni prav zažigali…. 🙂 No na eni strani te dvorane je bil govorniški oder, na drugi pa šank, kjer so mešali coctaile po željah obiskovalcev. Se je pa prav super družba nabrala… Jaz, Miloš, moja Maja (stilistka), pa moja ex cimra Meta s kolegico Kristino, moja slikarka Mirela, pa crazy doctor Fabrizio + ostali finalisti z družbo. Najbolš smo se po pričakovanjih zaštekali z južnaki… Srbski parček in pa Čilenski parček. Mađara in Uk team, so bili bolj sramežljivi/tihi. Ne vem sicer zakaj, ampak na otvoritev sem lahko žal povabil samo 5 ljudi, tako da je bilo bolj omejeno in se iskreno opravičujem vsem…ampak… Jah nič… pol pa mal govora, malo več pitja in še več zafrkancije… Poleg podatka, da se je prijavilo preko 3600 ljudi, mi je bil še bolj zanimiv ta, da so se prijavili študentje iz 83 držav!!! Waw, thats something! Pa vsi na oder in nagrada Mađaru… Hmm, sem preferiral sicer vse ostale pred njim, ampak… Tekmovalci smo zapustili galerijo zadnji in z bartenderji smo bili ob odhodu že na ti… 😀 No, ko so nas vrgli ven, se je zabava nadeljevala v hotelu. Mislim, da ni treba 3x ugibat, kdo je bil gostitelj in glavno pobudnik… Slovenian crew je poskrbela, da so se imeli vsi fino fajn in da so bili kozarci polni. Za glavno zabavo pa sem predlagal znamenit alter clubič v Sohu – Madam Jojos. Respect Googlovcem, da so plačali vstopnino za vseh 17 (še posebej ker je bilo od tega samo moje družbe – 8, pridružila se nam je namreč še Morana-makeup in pa Majina boljša polovica)… In pol? Ja kaj nej rečem… Super smo se mel ne… Mađar bi lahko dal kej več, kot le za eno rundo, ampak… 😀

Ajaaa.. Ko sva z Milošem prišla v hotel ta dan, da bi se zrihtala za otvoritev, prižgem jaz radijo, da bi bilo malo muske in prva stvar, ki je prišla iz zvočnikov je bilo… And todaaaay in The Saatchi Gallery… Google photography prize photos..bla bla bla…Haha, res fora!

Iiiiin, valda nisem pozabil na obljubo… Mojo majico sicer s kraljico, je krasil našitek, ki sem ga kupil pri Pakistancih v trgovini zraven hotela, s slovenskim grbom in napisom Slovenija! So me potem cel večer spraševali, če sem jaz zmagovalec, ker tako ponosno ta našitek kažem okoli! 😀

No to pa še zdaleč ni vse… Zgodba se nadaljuje… Milošu sem rekel, da morva it še na moj faks pogledat našo zaključno razstavo in usput pozdravim še gospodično, ki skrbi za posojanje opreme in bukiranje studijev na faksu… Pa me vpraša, če sem bil na podelitvi… Pa jaz…hmm… kako pa ona to ve…? No pa pol naprej govori in vidim, da ima v mislih podelitev nagrade za natečaj na faksu za podjetje CPL aromas, ki proizvaja dišave in zaradi katerega sem se pravzaprav lotil fotkanja te podvodne serije… Ja, neee..nisem bil, sem šele sedaj prišel nazaj v London… In kdo je zmagal?… Ona reče, nisem prepričana, sam en fant, ki se skos z Aleksejem druži… Aaam… Če kaj vem, se jaz skos z Aleksejem družim…?! 😀 Pa grem v 3. nadstropje potrkat na ˝dekanova˝ vrata…Amm,  sorry, ker sem šprical zadnji teden faksa…sem za 2 dni v London prišel, pa me zanima kdo je zmagal na CPL-ju… JA TI SI ZMAGAL! 😀 😀 :D… Hahahaha…. Iiiiiiihaaaa…. Evo, en ček sem pa le pokasiral v Londonu… Sicer z eno ničlo manj, kot je bilo pri Googlovem ampak vseeno več kot megastično presenečenje… Sploh, glede na to, da so res dobri izdelki konkurirali na natečaju…

Glede na to, da se vam ne da več brati in glede na to, da še komaj gledam… Dosti tipkanja… Se opravilučem bralcem bloga za ta 2 tedenski googlovski napad… Sledijo kmalu bolj normalni posti… Objaviti moram še fotografije/projekt zadnjega semestra – Sexy girls, pa poročilo o odštekanem fetish party-ju itd itd….

Aja…še finalisti: http://www.google.com/intl/en/landing/photographyprize/

zajebancija 01

Ready for the opening… M&M

razstava 03

In front of the gallery

_MAT0750_resize

The speech…

razstava 06

Main Central EU Google man, me, miss Chile, miss Serbia, miss UK, mister Hungary and lovely Google girls

razstava 01

Slooooooveeeeeniiijaaaaaaaaaaaaaa!

razstava 04

Slo party team!

razstava 02

Drunk fallen angel. 😀

zajebancija 02

Slo party room!

P6212453_resize

Madam Jojos

Photos by: Miloš Todorović

~ by matjazz on June 24, 2009.

14 Responses to “Google party/exhibition report…zmaga na natečaju….aaampak…”

  1. Haha, zakon! Ne pozabit, da slavnega fotografa čaka gostovanje na juvanovi po povratku v SLO. 😉

  2. Veš, de Ivan! Get ready…

  3. hahahaha megaaa!! 🙂 edino ne razumem zmagovalne serije….pa če se na glavo postavim…. :)) vidm pa da sta z milošm uživala sto na uro!!

  4. Daniel je fotkal nek vojaški zapor v Kanadi… To je to pravzaprav… Jp, ni nama bilo hudo kot je vidno tudi po slikah… 😀

  5. Odlično! Ha! Še eno nagrado usput pobral! Tako se dela!!!! Saj brez dvoma si zaslužiš! Pa še kaj več, če že govorimo o mađaru! Ciril, jaz sem se na glavo postavil, pa ni pomagalo!

    Aja, šuting was my pleasure! Hvala tebi, Ani, Kaji in ostalim! Pa v totalen ponos mi je, da si se na Fotopubu naučil ČB printe printat. Katerga leta že? 2001?

    Sicer pa so mi tvoja in ostala dela všeč! Zelo všeč mi je format, ker sem že pred več kot pol leta začel v takem formatu raziskovat, a ne z izrezi, ampak z limanjem več kadrov skupaj.

    Skrakta zarolaj si ta komad!

    Rok in Roll Matjaž!
    B5

  6. haha… jp..sej veš kako je pri nas fotografih… Nič ni, kot planiraš… 😀

    Ah neee Borut, printe sem se naučil že kake 4 mesece prej delat, Alenka mi je pa odkrila dodatne tehnike dođanja in burnanja! 😀

    Uff, a se spomniš 2.? fotopuba…Sem že takrat šel na smer modne fotografije… Oh my god, I sucked biiiig time! 🙂

    Fotopub je pa itak life chaning zame in letos valda spet ponovimo zadevo… Razstava, predavanje, četrtkova nagrada, plesanje po mizah…. 😀

  7. Hehe bravo, tole sem prebral z resničnim užitkom. Škoda, da ta in drug teden moram bit v LJ – a upam, da mi bo še uspelo ujet razstavo. Teba pa bom mogu tako ali tako ujagat 🙂 na kakšn drink, ne boš se izvlekel…

    Čestitam tud jaz na dvojni zmagi – kot sem še nekje napisal, ne delaj se utvar – ne zmaguje Slovenija, “lobiranja zemljakov”, sreča in ne vem kaj; zmaguje nadarjenost, znanje in izkušnje (in posledično odlična serija fotogradfij – ki IMHO bo še naprej pobirala nagrade…)

    Drž se, in naj ti “slava in denar” ne udarita v glavo – to naj bo le začetek resnega fotografskega garanja!

    Daniel

  8. Čestitke!
    However, Google te je preselil v UK na http://www.google.com/intl/en/landing/photographyprize/ =)

  9. …pa kolk časa bo še folk drk*l s tistim UK in zastavami in… mater a ste kreativci al pa zabiti naciji ?

    A kdo misli, da bi fant dosegel, kar je dosegel, če bi še vedno vztrajal pri Sloveniji ? Nedvomno JE sposoben, nadarjen ipd… a “doma” to nič ne pomaga – itaq…

    Nikoli ne bom tega poštekal… Čim manjša država tolk je folk bolj obremenjen z naci(onali)zmom in podobnimi bedarijami…

    Zakaj je le Slovncljnom to tolk težko razumljivo, da USTVARJALEC DELA ZASE in ne za glupo zastavo ali primitivne koncepte, kot je država, nacija ipd. Zakaj vsi menijo, da pri tme gre za nekakšno bloody nogometno tekmo ???
    Matajž, sori še enkrat…. a kot vidiš, tovrstni kmečkonacističnodesničarski primitivizem me totalno vrže iz tire… vedno!

  10. Haha D no.. Ne se tok razburjat… Sicer sem mel podobne misli, ampak sem sam z roko zamahnil, ker kot sem rekel…sem probal se zmenit, ne bom jim pa non stop težil kaj nej vse popravijo in kje…

    Sem 100% da Anej ni mislil nič nacionalističnega, ampak je samo povdaril nekaj, kar jih je že 100 pred njim, kar pa lahko pripelje do tega…. 😀

  11. no, če ti tako praviš, ne dvomim, da je res in se iskreno opravičim Aneju (itak ni tolk letelo na njega, temveč splošno – kot sem ti itak že razložil)…

  12. U tanovi Novi piše, da si kar zmagal 🙂
    Majo fajn novinarje… 🙂

  13. Aja…pa pr novici so uporabil tvojo fotko… no sam tok za info…

  14. Haha…Jah to je pa tko, ko ne preberejo bloga do konca, da bi videli kje sem zmagal ne…. 😀

    Dokler se fotke v mojo promocijo pojavljajo, pol…

Leave a Reply

 
