Sexy girls

Torej, končno objavljam projektič, ki sem ga naredil v zadnjem semestru na London College of Fashion… Glede na to, da sem med velikonočnimi počitnicami mel par shootingov se mi res res res ni dalo spet organizirati nekega velikega shootinga in sem želel preskusiti malce bol sociološki pristop k modi… Želel sem izkoristit multikulturnost Londona in fotografirat dekleta iz različnih držav. Naročil sem jim, da vse pridejo v svojih oblekah, s svojim makeupom, frizuro..skratka napravljene tako, kot se njim zdi SEXY. Nič nisem želel vplivati na njihove odločitve, zato da bi videl kake, če sploh bodo razlike med nacionalnostmi… Seveda sem imel neke svoje stereotipe v glavi, ki so mi jih pa že ob razlaganju o projektu nekateri razblinili, da bodo verjetno vse zaradi globalizacije, Top shopa, Zare, H&M, prišle podobno napravljene… No na srečo sem imel jaz prav in ne oni…. Sicer pa presodite sami…

Rabil sem 10 deklet, vendar sem na koncu naredil 2 shootinga, tako da jih je bilo nekaj več. Fotografiral sem jih z Mamijo z digital backom, 2 softboxa na ozadje, 2 na model…

Nekaj izmed teh fotk si lahko pogledate tudi na www reviji, ki smo jo naredili na faksu, pa pošpegate, tudi kaj so nekateri drugi delali… Naj pa omeni, preden se zapišijo nekateri, zakaj ni samo moda… Well, imeli smo dokaj proste roke in smo se lahko odlčili ali za modni ali na reportažni shooting… Recimo, da je moj pola pola…?

http://www.fashion.arts.ac.uk/showcase/crop/2009/

In the last term of 2nd year on London College of Fashion I was exploring the multiculturalism of London. I got girls from different countries and asked them to come on the shooting wearing something that they thing is SEXY. I was worried a bit that because of Top shop, Zara, H&M they are all going to look the same, but… Check for your selves…

Untitled_00038-2

Kazahstan

Untitled_00184-11

Indija/India

Untitled_00246-13

Bolivija/Bolivia

Untitled_00106-8

Belgija/Belgium

Untitled_00148-10

Rusija/Russia

Untitled_00088-6

Južno Afriška republika/JAR

Untitled_00044-3

Kitajska/China

Untitled_00199-12

Nepal

Untitled_00075-5

Združeno Kraljestvo/UK

Untitled_00145-9

Jamajka/Jamaica

Untitled_00336-15

Peru

Untitled_00046-4

Nigerija/Nigeria

Untitled_00099-7

ZDA/USA

Untitled_00259-14

Severna Koreja/North Korea

~ by matjazz on June 30, 2009.

9 Responses to “Sexy girls”

  1. Ful zanimiva zadeva… 🙂 Keep up the good work.:)

  2. Excellent…:) hitting the nail on the head with this project. Some of the girls simply couldn’t hide their “cultural roots” so I’d say you have achieved your original purpose.

  3. Lepe slike, res! Ampak so me pa zmotile noge pri dekletu iz JAR-a… kot, da so noge od neke druge punce..

    Drugače pa vse pohvale!

    LP

  4. Ooo, carsko 🙂

    zanimivo, fuuul 😛

  5. Vau…super!…Prav lepo se vidi vpliv osebnosti in kulture na isti pojem. Čestitam

  6. Uau tole si pa super izpeljal!! Vsec mi je ideja in izvedba.. krasnooo! Sploh mi je zanimivo kaj si punce predstavljajo kot sexy.

  7. Ej, tole mi je pa všeč. Zelo! IMO ena boljših tvojih stvari.

    Šuting ne rabi bit nevemkolk kompliciran (kakšen Avedon je naredil celo kariero iz takih ubistvu enostavnih fotk), če koncept stoji in ima substanco, so rezultati tu.

  8. Ja hvala vsem za komentarjeeee!

    Ja D res je..Ne moraš skriti svojih korenin… Ko se je miss Belgija dala v kopelke in začela mazat z oljem po telesu..sem si mislil samo..hvala bogu…

    Hmm noge od JAR niso njene? Res, da mal na viola potegnejo, ampak… Hmm, upam, da niso bile take ker sem ji steznik reeees močno zategnil..?! 🙂

    Thx Ifan! I am glad u like it!… Jah sej Richardov vpliv lahko samo slep zgreši… 🙂 Mogoče bom res tole še nadaljeval…Sej si tud težko zamisliš tematiko, ki bi jo z manj veselja fotkal…

  9. Uau, najs ideja.. DPRK je pa čista češnjca :))

Leave a Reply

 
