Street fashion na sevniškem gradu

16.7. je bila otvoritev moje razstave Street fashion, kot že omenjeno na sevniškem gradu. Preden sploh začnem kaj pisati se moram zahvaliti Roku Petančiču za mega prostor, mega printe, super super PR, flyerje, DJ-ja in zakusko! Lahko vam je žal, da si niste prišli pogledat poletne Sevnice in razstave. Hvala pa seveda tudi Stoko-tu in pa Urbanu za družbo in pomoč pri postavljanju razstave! Kot vedno, smo še zabijali zadnje zadeve na steno, ko so prvi obiskovalci ze srkali cviček…

Printi so bili super… 50x70cm, kraljeval je pa seveda 1 print velikosti 140x70cm. Naslednjič pride samo še ta format v poštev… 🙂

In kako izbrati izmed 300 fotk 20, ki gredo na razstavo..? TEŽKO! Zelo težko… Kako pa izbrati potem 1 print, ki bo velikosti 140x70cm?… No to je bilo recimo malce lažje… 2 dni pred razstavo je mr. Ivan namreč organiziral večer Vina, fotografije in Autana na zelenici njegovega veleposestva. Jaz sem imel to čast, da sem bil prvi govorec/predavatelj na teh večerih in sem poleg mojih modnih projektov pokazal tudi fotke, ki sem jih izbraz za razstavo v Sevnici…  Mr. Brown je požel največ navdušenja, tako, da…. je postal sedaj tudi Mr. Big…

In še nekaj fotkic iz otvoritve…

Photos from the opening of my Street Fashion exhibition on castle Sevnica in Slovenia. The size of photos were 50x70cm and there were also one of the size 70x140cm that looked really good. The opening was really fun..Lots of people, some vine, DJ, fun… Special thx to Rok Petancic that organised everything!!!

IMG_3518-1

IMG_3524-2

IMG_3546-3

IMG_3552-4

IMG_3555-5

IMG_3566-6

IMG_3584-8

IMG_3588-9

IMG_3594-10

Matjaž nosi lično srajčko Kanadskih skavtov iz seconhand shopa iz Covent Gardna za 5 funtov!

IMG_3612-11

IMG_3617-12

IMG_3634-13

IMG_3652-14

IMG_3658-15

Tha Crew: Stoko, Me, Rok, Urban…

In od kje pravzaprav poznam Roka in Urbana…? Urbanu sem prodal mojega starega Nikona D200, Roku pa leto dni kasneje D300… Tjaša, manjkala si s svojo/mojo D70! 😀

Fotke by: Uroš Žuraj

~ by matjazz on July 22, 2009.

8 Responses to “Street fashion na sevniškem gradu”

  1. A je to možno še videt?

  2. Je je, do 1.8.09

  3. Hej! Čestitam za razstavo. Jo grem pogledat ta vikend ko pridem domov v Sevnico. Sem slišal, da je bilo res super na otvoritvi in mi je kar žal da me ni bilo.

  4. Pardon, do 1.9.! Če je čas!

    Ja Leki, smo te pogrešali, bi lahko prišel pozdravit ne!… No ja, drugič…

  5. Vem vem… žal nisem bil v Sevnici, sicer bi definitivno prišel pogledat… itak pa vem da si se maksimalno potrudil, kot se vedno pri vseh projektih…
    javim vtise, ko pogledam za vikend…

  6. lepa razstava! Fotka je pa tut v paradi
    😉

  7. Sam sm res!

  8. če ne druzga je moško dolgočasna fotka 🙂 (to po 2dnevnem razmisleku) 😉

Leave a Reply

 
