Moj Ciao

Moj Ciao je lep, beu in zelo hitr. Z njim se zelo rad vozim po mestu, saj lahko pousod parkiram in se mi ni potrebno ozirati na rdeče luči na semaforjih. Dokler moj Ciao ni imel ne enega ampak 2 filtrov za gorivo, se je pogosto zgodilo, da sem se v mesto peljal, nazaj pa gonil s pedali kot budala. Sedaj se to ne dogaja več in je ostal zgolj čisti užitek. Na Ebayu sem si naročil tudi čelado iz Taiwana, ki je stala enormih 20eur, a kaj ko je bila tudi poštnina 20eur. 🙂

Ok ok ok, dost prostega spisa… Skratka… Ko mi je Miloš rekel, da bil med mojim tripom v Srbiji na Vršiču, sem se spomnil, da bi bilo res super, če se mu 1x pridružim… Glede na mojo kondicijo seveda raje z mojim frčotom, kot kolesom… Da vidimo, če se da… Glede na to, da sva želela malce spremembe sva se na nek čudovit jesenski dan odločila, da se povzpneva na Mangart. Mangart je 4. najvišja gora v Sloveniji in na dan, ko sva krenila proti Alpam, so bile na vrhu napovedane 4C in nevihte. Spakiral sem smučarske gate, kapo, šal, rokavice, goratex jakno, vse vse vse… No na koncu se je izkazalo, da je bilo na vrhu sončno in cca. 15C. In sva napokala v Berlingota, kolo, motor, žar in za svaki slučaj še čoln in šla… Ob vznožju sva se razpakirala in odbrzela… V 50 minutah sva bila na vrhu… Miloš ni imel pretiranih problemov in moj Čauči ravno tako ne. 2 ovinka in eno daljšo ravnino sem mu moral sicer pomagati in sem nekaj časa gonil pedalčka, ampak je šlo…. Na vrhu mal fotkat, meeting z mojo bando, preganjanje ovc, potem pa nazaj čez Italijo v Kranjsko goro na odlično kosilce/večerjo k Martinu. Žal je zmanjkalo časa, za obisk Bovca in pečenje postrvi ob Soči, ampaaaak…! 😦

P.s. Poglejte si še dodane fotke v prejšnem postu!

I have a new love… My small motorbike Piaggio Ciao. It is fantastic for the trips around city centre but I wanted to make a proper test of its endurance. So me and my friend Miloš went on more than 2000 meters high mountain road. Miloš on his bike and me on Ciao… It was a trip to remember! 😀

_MAT4543-2-1

Vznožje…

_MAT4544-3-2

Pravzaprav bi lahko vzela 2 čolna in še kak dodaten roštilj…

_MAT4549-4-3

Mr. Borat

_MAT4554-6-4

Of we go…

_MAT4556-7-5

Zazrt v prihodnost… (Čakanje Miloša, da prisopiha čez prve ovinke)

_MAT4583-12-7

_MAT4588-13-8

_MAT4610-17-10

_MAT4621-19-11

Tha man

_MAT4636-24-12

My gang!

_MAT4690-36-13

Severna plezalna stena…

_MAT4708-38-14

Kater vrh je naslednji?

_MAT4709-39-15

_MAT4739-44-17

Sheep molester…

_MAT4731-43-16

Chick (sheep) magnet…

_MAT4742-45-18

_MAT4787-50-20

Going back home…

_MAT4822-55-21

Mik, mik…

_MAT4872-62-24

Big wheels…

_MAT4859-60-23

Old school…

_MAT4846-58-22

Zaslužena malica…

~ by matjazz on September 27, 2009.

16 Responses to “Moj Ciao”

  1. Tole švercanje z motorčkom pa ne velja 😀

  2. hahhaahahhaha:D

    Zmaga!

  3. hehehe legenda! Super reportažica. O.k., če si testiral svoj motorček za vzpone vse lepo in prav, sam na mangartski prelaz pa nujno drugič s kolesom! :)))))))))

  4. super!!!zelo všečna mi je tale z ovco, ki občuduje tvoj motorčič 😉

  5. Črt…drugič bom šel s tistim kolesom na katerem sem slikan gor! 😀

    Janja… mislim, da sem celo slišal še kako mrmrara…brrruuum, brrrrmmmmm, bruuuummmm…. 😉

  6. ful lepe fotke.lp

  7. Hey thx! Drugič mamo pa gol lahko Ciao zbor, a? 😉

  8. ahh kje moj ciao bi zaribou do tja gor:)za mano bi mogu bit en kombi z rezervnimi deli.drugače pa imam forum ciao racing team.malce si poglej ce te kaj zanima.http://ciao-racing.get-forum.net/

  9. Haha… dej..sej moj je tud tak jajc, k ga morm na 10 dni neki rihtat…oz. nekdo k ve kej več o motorjih kot jaz… :D.. Sem videl forum ja! Bom spremljal da pridem na kako srečanje! 😉

  10. srecanje bo sele nasledno leto nekje v zacetku poletja.drugač pa če hočs mi prpel moped pa bom pogledu kaj je znim,pa mas mer za vedno.

  11. A tega letos pri Lepi žogi ste vi organiziral? Sem se tolkel po glavi ker sem bil ravno vtujini, ker nisem mogu it…

    Jah..sej vem kaj je… Usran tank…rjna not.. Mam zdej 2 filtra pri benzu, pa se še vedno kdaj zgodi da zariba in morm mašino pucat… Can u fix that? 😉

    M

  12. pa zakaj ne spucaš tanka??to mas 123 narjen

  13. aja nism vidu da si se uzgori pisou…am ne nismo mi organizeral,sploh nevem kdo je organizeru to use.sam vem da je blo zadni zbor.tko da morm js pol za nasledn let organizerat.

  14. Ja zajfo not uliješ pa je.. 😀 Dej, te se bova slišala, ko bom v Lj, pa vidmo kaj se da narest! 😉 Velja?

  15. velja.sej js sm kle k je franci na balanci,sm skos tm tko da ni problema.še moja stevlka 041431820

  16. Hah.sosed..Jaz sem v teresastih… Cool bOm prikolesaril mimo 1x decembra! 😀 (3 dni nazaj ko sem bil v Slo in hotu narest 2 kroga pogaraži ni vžgal…) 😀

Leave a Reply

 
