Back to life, back to reality…

Nej se sliši še tako patetično ampak evo, začel sem pisati novo poglavje v mojem življenju… ajde, bodimo realni, odstavek. Pred slabim tednom sem se vrnil nazaj v London in počutil sem se, kot novorojeni otrok… Vržen iz toplega, prijetnega, poznanega zavetja v hladen, neznan svet… No in kot vsak otrok po začetnem udarco po riti in jokanju sem tudi sam po kakem dnevu ugotovil, da tudi tukaj zunaj res ni tako slabo, da se lažje diha in daj je veliko stvar še za raziskat in se naučit… Preselil sem se nazaj v moje prvo stanovanje v prelepo bangladeško četrt in moram reči, da so me dolgobradi strici s kapcami, haljami in v sandalih in pa povsem zakrite žene (ninđe) ponovno povsem presenetili. Kaj hitro lahko pozabiš, da obstajajo taka eksotična mikro mesta znotraj enega velikega mesta. Letos se baje policaji v Lodnonu učijo polskega jezika, ker je čedalje več polskih priseljencev tukaj…

Prestavili so nam faks… Sedanja stavba v samem centru (Bond Street) sicer še stoji vendar bo bojda na tisti lokaciji kmalu potekala neka cesta in pa podzemni šoping center… Nas so pa preselili v zahodni london v Sheperds bush v neko staro umetniško šolo. Stavba je taka tipična angleška šola, kot smo jo navajeni iz filmov. Opečnata, velika okna, strma streha, zelenica okoli… Še vedno se ne znajdemo najbolje tam, saj ima stavba 3 krila in 3 štuke…Now figure it out.

Okolica je pa tudi precej pestra…Črnsko, arabska… Glede na napise na restavracijah in trgovinah prevladujejo afganistanci… Great Kabul Geat, Kabul delights…

Na faksu bo precej pestro letos… Zadnje, najpomembnejše leto…Prava borba… Ustvariti bo potrebno serijo najmanj 15 fotografij + obširen akademski-pisni del. No ja, sej mogoče se sliši malo dela za eno leto ampak glede na nivo in zahteve pa tudi osebne želje, bom(o) kar konkretno švicali…

No še posebi zato, ker bo treba seveda delati zraven še polno drugih stvari… Včeraj sem bil na primer na sestanku s simpatičnim Editof in Chief UK fashion revije, ki je na sestanek prišel v roza plaščku, roza allstarkah, zanimivimi očali in retro hlačami in dogovorila sva se za shooting editoriala v njihovi reviji… Buuu jaaa…

Prvi dan po povratku v London sem že oddelal moj foto street fashion lov. S trofejami uplenjenimi na Brick Lane-u sem precej zadovoljen. Tokrat je bil to že 24 lovski pohod, kar pomeni da sem pofotkal že cca 400 modnih Londončanov… Nekaj novih lahko vidite spodaj.

Še bolj pa sem zadovoljen s kratkim videom iz enega izmed lanskoletnih shootingov, katerega je posnel in zmiksal skupaj Mr. mad Doctor Pizzioli. Piko na i da seveda komad…

No kljub temu, da sem začel s pisanjem o Londonu sledita še kaka post ali dva iz Slovenije aaaampak obljubim, da ne bosta dolgočasna…

SUPER DUPER MEGA VIDEO!

Well another year in London is ahead of me and I am continuing with my street shootings. Here you can see some fashionable people from Brick Lane.

AAANNNND you have to chech fantastic/sakrastic video made by Mad Doctor Fabrizzio. VIdeo is about one quite short photoshooting for my dear stylist Maja Lazar.

Fashion shooting from Fabrizio Pizzioli on Vimeo.

_MAT8224-6-3

_MAT8319-20-11

_MAT8290-16-7

_MAT8186-1-1

_MAT8241-8-4

_MAT8300-18-9

_MAT8310-19-10

_MAT8329-21-12

_MAT8336-23-13

~ by matjazz on October 8, 2009.

13 Responses to “Back to life, back to reality…”

  1. ja čuj.. vsaj nimaš problema s trdimi sencami ko fotkaš po Londonu:))

    čaki a zdej si spet u tistem stanovanju od koder se vidi tista kumara al kaj je že?

  2. Hah..To pa nikoli D! Oz. sam takrat ko mam kako poroko za fotkal al pa kej, kjer rabim mehko svetlobo!😀 Murfi rocks!
    Jp tisto stanvanje! Sam zdej sem v tisti sobi zraven kjer imam dejansko razgled na kumaro!

  3. Tam na videu imaš tri gumbeke: “like”, “share” in “embed”. Klinkni na zadnjega – “embed”. Ta ti da kodo, katero prilimaš tam, kjer češ imet video. And that’s that.😉

  4. Hmm..sem upošteval tvoj nasvet + probal še nekaj kar sem našel na strani pa nekaj ne dela…? Niti ne javi napake samo videa ne prikaže…?!

  5. Heh, že dolgo tega nisem počel… mislim, da moraš, ko oblikuješ besedilo/post it tam, kjer je HTML oblika zapisa. Tam vstaviš kodo. No, da ne bom preveč kompliciral, si raje oglej kak how-to tutorial, ta je sicer malo daljši ampak zadane bistvo:

    http://bit.ly/4gRTPG

    Upam, da sem kaj pomagal, če ne, pa vprašaj googla.🙂

  6. Ker od*ukan folk🙂

  7. yeah, long live whitechapel & free ldn fashion🙂 velik uspeha v šoli, biznisu tud letos.

  8. Haha..tako tako!😉 Sej bosta kej prišla na naše koce spet ne letos…😉

  9. East London rulz! Go go go man! Big ups, hude fotke kot vedno…

  10. most probably😉

  11. Odlično🙂

  12. Cheers guys!😉 Hugz and love!🙂

  13. Čist hud nabor novih fotografij…kakšni modeli….mega!

Leave a Reply

 
