Drops – Fashion Video

Just came to Ljubljana from London where I attended graduation ceremony… More about that when I manage to unpack my stuff…

Till than I am proudly presenting you my first fashion video that I have shot while shooting the collection (Autumn-Winter 2010-11) of very talented Slovene fashion designer Nika Urbas. Postproduction of the video was made by amazing Benjamin Rančič.

Tell me what do you think about the video…. We need some feedback…

~ by matjazz on July 19, 2010.

10 Responses to “Drops – Fashion Video”

  1. http://www.ashadedviewonfashionfilm.com/

    To najbrž že poznaš, ane?

    Tale tvoj mi je pa super …

  2. Hmm, nisem poznal… Sem spoznal, hvala! 😉

  3. Prvi mi je prav ubijalski.

  4. tale water smoke efekt je cist ovedone. Itak je problem, ker je ze tolk abusan, da ni res, ce pa celo rec baziras na tem, se to se bolj vidi.

  5. .. I’m not an expert in video, but I like it .. feels good !

  6. Overall dbest Matjaž, fotka je super, smoke-a edin mal preveč, u uvodu je pač ql, nek štart, med bi pa lahk mogoče z kakimi linijami k se zadi izrisujejo bil boljši efekt …
    Všeč mi je potem k se še na detajle prestav fokus…
    Moja mala malenkost.

    Keep chasing the dream

    lp
    B

  7. Jep… Tale tinta v vodi (ne smoke)… nas je malo hecala… Kaj je preveč, kaj je premalo…Po vseh možnih eksperimentih in poskusih pa je obstalo tako kot je…

  8. Končni rezultat je super.

  9. jst se tudi ne spoznam na te zadeve, ampk men je všeč…

  10. Za duma je dobr!

Leave a Reply

 
